torsdag 7. februar 2013

På tapetet

Jada, jeg er her enda! Herved to dager på overtid!


Det er fortsatt ingen tegn på at okkupanten har tenkt seg ut riktig enda, så her går det i rolige dager, prøver å ikke provosere bekkenet for mye slik at jeg beholder den nattesøvna som er! Den trengs vel!

Ellers så nevnte jeg kanskje at jeg vant en tapetkonkurranse hos re:signert, bloggen til flinkefine Signe Schineller?? Det gjorde jeg i alle fall, 10 kvm tapet fra Mr Perswall! Jeg vurderte lenge hva jeg skulle bestille, de har utrolig mye fint, men problemet er at jeg ikke har den riktige veggen, her er veggene små, skrå eller dekt av sofa/tv/vinduer!
Så, hvilken lur idé dukka da opp? Jo, bestille flere små tapeter for å bruke som store bilder! Som tenkt så gjort, nå går jeg ikke bare å vente på at Magen skal nedkomme, men også disse finingene:



For å se de bedre kan du gå inn på de her:
World Map
Organs
Bye Bye Birdie
Ballads - Words with mood and meaning
I am a Role Model

4 kommentarer:

Julie sa...

Ja, der er du ja, fortsatt gravid!
Jeg og... håper det skjer noe snart!
Heldige deg som vant tapet da!!
Kanskje kommer guttene våre på samme dag??!!??
Vi har en spennende tid forran oss!
Ha en fortsatt fin kveld :-)
Klem

MøbelPøbel sa...

Fine magen:)Spennende tid du går i møte!

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Og jeg som tenkte at du nå var opptatt med en liten kjekkas! Vel, det blir nok om ikke så alt for lenge! :)

Namas te sa...

E det blitt nåke baby nå mon tru?
Eg blei tante på fredag te ei skjønn lita jente :) På overtid hu og.

Heldig tapetvinner og du jo.
Grattis!

KAn kanskje sei gratulera med morsdagen og? ;o)