fredag 11. januar 2013

Uro(lig)

Magetrollet fikk seg en uro i julegave, selv om han ikke er helt født enda... Ja, det var muligens mamma'n som hadde lyst på den, men ikke si det til pappa'n... ;)

Den er håndlaget at den flinke kjæresten til en kollega av meg, jeg så den på facebook og ble heeelt forelska!


Søteste dragen!!

Hun har en Epla-butikk her, men det var ikke noen uroer der for øyeblikket, solgte på messe før jul! Men det går sikkert an å sende en mail å spørre om dere har lyst på, hun lager sååå mange forskjellige søte!! Hun selger også på Sukker, her finner du profilen hennes.

Det var uro. Urolig, det er meg det! 3 uker og 4 dager igjen til termin, jeg har veldig vondt i bekkenet, men så forbaska rastløs! Takk og pris for Zelda og Cindy her hjemme, de er godt selskap!


4 kommentarer:

Skjerstad sa...

Så fin den var :)
Men det er jammen meg de 4-bente også !
Tenk at hund og katt kan ligge så fredelige sammen..søte.

God helg ( ikke godt å ha vondt i bekkenet, men det kommer jo noe godt ut av det ;)
Janne

gult hus i svingen sa...

Fiiineste uroa dette da,blir nok fin å se på for magetrollet på stellebordet eller i senga:)
hadde bekkeløsning med den midterste jeg, ikke godt i det hele tatt:) men det går jo over da:)
Ser ut som om Zelda ber deg om å flytte Cindy fra senga hennes:)
Ha ei fin helg Datt :)

Trine:)

Randi sa...

Denne var superfin!!! :) Moro med noe ikke alle andre har! Skjønner godt du er rastløs! Men, den som venter på noe godt vet du..... :)
God helg! Klem,R.

Kikkis planet sa...

Så utrolig søt! Supersjarmerende!!