lørdag 26. januar 2013

Thai-lampe

Mamma og pappa var akkurat 3 uker i Thailand, med hjem til meg hadde de et byggesett! Jeg satte i gang, feila ørten ganger og fant til slutt vidunderet youtube, the rest is history.


Den gir så koselig lys! Mulig den blir flytta etterhvert her, men inntil videre trengte jeg et lys til å ta over etter julestjerna.




Åja, også har jeg "nye" gardiner. Jeg tok rett og slett å farga de hvite gardinene jeg hadde, kjøpte fargen petroleum på panduro.

  
100 kr og strålende fornøyd! :)

Ellers er det 10 dager til termin i dag, jeg er så sprekkeferdig, symfyseløsninga prøver å ta knekken på meg, så det skjer rett og slett veldig lite her hjemme nå. Det trengs både rydding og vasking, men det føles helt uoverkommelig. Så, bilder fremover vil nok innebære både rot og hybelkaniner!! Fullmåne i morgen, velger å være overtroisk for anledninger, kryss fingre for at magebølla vil flytte ut av meg da!! ;)

7 kommentarer:

Lene sa...

Kjempefin lampe :-) så på de lampene selv da jeg var i Thailand. Men jeg er ikke så stor fan av puslespill, så hoppa over det. Hehe. Får de i mange farger! :-)

Manuela / Mrs Hardy sa...

oj bare 10 dager til termin... lio kom 6 dager før, blir spennende dette. lykke til!

Kristine sa...

Kul lampe!! Jeg fødte sønnen min ved fullmåne, 9 dager før termin! Håper du får gutten hos deg snart du og :))

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

10 dager! Da kan du jo sprekke når som helst! Krysser fingre for at det kommer i gang snart. Fullmåne eller ei. :) Lykke til! :)

Lampa var kjempelekker.

Og, sånn ps; ja til hybelkaniner! ;)

Fragmenter sa...

Wow, nydelig lampe! Og stua ble knall med ny sofa. Ble veldig opptatt av den orange stolen, den var virkelig lekkersmekker:-)
Lykke til med termin, får håpe bølla har vett til å ikke drøye tida;)

Eple sa...

Superfin lampe!

Spennende tid i vente, og ikke mange dagene igjen nå :)

Lidyll sa...

Sånn lampe har jeg også!!
....min er original da:) er jo egentlig en designlampe vettu:) men lekker er den:) min, eller mine siden vi faktisk har to, ligger pakket ned i boden... Ikke plass til allt vi vil ha oppe, og disse tar jo INGEN plass når de er demontert!:) hurra for det!:)

.... Sender deg og den find magen med den lille i mange varme tanker, og håper allt står fint med dere!;) nå nærmer det seg nok at han (var det ikke han da???) vil ut og møte de fine foreldrene sine;)

Sender deg en stoooor klem også