tirsdag 29. januar 2013

Rånevogna og neon

Jada, her går jeg og vagger enda, en uke til termin i dag!! :)

(Dårlig mobilbilde var alt jeg gadd å posere for...:P )

Uniform: Joggeklær.
Opphold: Sofa.
Venn: Zelda.

Men i morgen blir det andre boller, skal ut å besøke ei venninne og hennes sønn på 7 uker, kos!!

Ellers tenke jeg bare at jeg måtte vise fram den fiiine vogna mi!! Litt usikker på om jeg har gjort det allerede, men å bla seg bakover var for mye arbeid...

Tusen takk til mamma og pappa for denne skjønnheten!!




Også har denne lille innflytteren kommet helt fra Svalbard! Ikke bare den, men ei heil bleiekake kom i bagasjen derfra!! :D


Og, med så fin vogn, drømmer jeg om ny stelleveske. Jeg har arva ei i beige og brun, men jeg klarer ikke få den helt rein, og den passer jo ikke til vogna... Se så fin denne hadde vært da:

(bildet fra www.bebitoshop.no)

Der var det ikke mye neon, am I right??
Nei, men her kommer en dæsj! Jeg var en tur på Bruktbo på Stjørdal i går for å slå ihjel litt tid... Og der fant jeg ei dyne som jeg tenke å bruke som diger pute/teppe i sofan. Mannen er veldig glad i å ligge på magen med ei ryggpute til sofan under seg, men jeg liker å ha ryggputene der de hører hjemme, så jeg håper han tar i bruk denne i stedet.


Jeg har hekta den sammen med et belte for at den skal holde fasongen...


Jeg ser at det ikke helt vises hvor neon den rosafargen er, men  den er virkelig neon altså, det er fotografen det er noe galt med...


6 kommentarer:

Skjerstad sa...

Fine dattmagen :)
Dere har fått ei flott vogn, blir bra å råne i.
Stilig vatteppe du hadde funnet på Bruktbo !
Og så fin forandring det ble i nystua deres med sofaen :)

Janne

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Takk for supre kommentarer hos meg og så gøy du vil være med på trekning om olay produkter ;) Gratulerer med flott funn, hadde lett att det med hjem jeg og. Og gratulerer med ny vogn. Krommet og de hvit/svarte hjulene er så fiiint!

Lykke til i tiden fremover. Jeg sender deg noen gode tanker nå og da!

Klemmer

Randi sa...

Så flott mage!! :D Innspurten er spennende, plutselig har du nurket ditt liggende oppå magen istede for inni :) Vogna er jo helt knall! Syns absolutt du skal unne deg den stelleveska du har lyst på!! Lov til å ta litt av med shopping nå siste uka vel? :)
Gleder meg til å se babybilde her!
KLEM,R.

Duse Pasteller sa...

Så fin du er! Dette blir spennende:)
Kjempeflott vogn og nyydelige vatteppe!!
Gleder meg til fortsettelsen med baby i hus!;)
klem

(og takk for supersøt kommentar;))

Julie sa...

Hei hei!
Vi har omtrent lik barnevogn!!
Jeg har bare et litt annet understell...
Fin i deg grå fargen! Og de sauene inni er så søte!!!!
Ha en Fin dag!
Klem :-)

Gøy på Tangen sa...

fine magen!
tenk, om en liten stund har du ett minimenneske på armen OG du kan spise spekeskinke og saltpølse!gled deg hihi
så fin vogn dere fikk da, var ute å trilla for første gang igår...bare å glede seg!fantastisk å kunne bevege seg normalt igjen.hehe..
stoooor klem fra cathrine