søndag 13. januar 2013

Plutselig full vegg

Som jeg nevnte tidligere så er det litt slik her at jeg har angst for å henge opp ting på veggen, men når jeg først starter så raser det avgårde! Og det gjorde det på barnerommet her om dagen også... Kan vel nesten si at det ble litt fullt... Men koselig kanskje...? :P


To skuffer og en potetkasse fra Bruktbo på Stjørdal som ble malt og brukt som vegghylle. En cool opptrekk-robot på toppen der fra Kool kids i Trondheim.


Hobbyplank-hylle i furu med min tøffis-radio.


Lille-Blinky'n er på plass som vettaskremt vokter av magebølla.



Uglenattlampe over senga, trygg lampe, trygt lys, genialt creepy utseende.


 
Tallerkenhylle fra Fretex på Møllenberg ble malt likt med resten av hyllene og fylt med bøker fra loppis, mummibok fra Norway Design, Barbapapa-kopp som han fikk i gave fra søte kolleger på Paris-tur og en liten spekkhugger mamma'n hans kjøpte utenfor Nice i sommer.

Salig blanding, slik det måtte bli her i huset!

7 kommentarer:

Lene sa...

Så fint det ble! :-) og genialt å bruke skuffer som hyller. Den ideen skal jeg spare på.

Ha en fin søndag!
Klem Lene

Julie sa...

Det blir er fargerikt og kult barnerom nå ja! Vi har nesten valgt like farger...grønt og blått! :-) ekte gutter må jo ha det!!
Ha en fortsatt Nydeligflott søndag!
Klem fra Julie :-)

Gunnhild sa...

ja, nå har det blitt skikkelig barnerom ja :) utrolig spennende tid i møte, håper alt står bra til med den lille..DET er tross alt viktigst! :)

Loquacious sa...

Fiint! og den uroen var rett og slett nydelig! <3 meg til å komme å se altså -altfor lenge siden sist. Og sofaen så bra digg ut den å ja :) Klem fra tøttene på Tanem :)

Silje/whippetliv sa...

Er da vel ikke så farlig å spikre og hamre litt? ; ))
Dette ble i alle fall knakanes flott! Skikkelig barnlig og fint : )) ..og nå er det jo ikke lenge til det ligger en liten i senga! Spennende!

Hilsen Silje, som forresten DIGGER from within-bidraget ditt. Så sjarmis. Jeg rågliste!

Silje/whippetliv sa...

har dere 6 høytalere forresten? Da hadde jeg dødd sånn halvveis her i den lille stua vår ;b hihi.
når det er sagt, jeg liker høytalerne våre jeg altså... Kanonkjekt!!

marianfo sa...

Hei :-) har du fargenr på grønnfargen du har malt tallerkenhyllen mm i ?

Kjempefine farge.. Lykke til med fødsel og babytiden :-)

Svar gjerne under her.

Mvh Marianne fra Trondheim :)