tirsdag 15. januar 2013

Gammelny lampe på stua

Åh, jeg ER så fornøyd med denne lampa! Jeg kjøpte den til en hundrings på Bruktbo etter å ha drømt om akkurat en slik! Flaks!
Mannen hang den opp, men så funka den selvfølgelig ikke, men han ga ikke opp, noen ledninger ble fiksa og VIPS så var lampa på plass!


Skikkelig tøffislampe spør du meg... :)



Den er ikke helt skrapefri, men det er greit, den er jo brukt, tross alt!


Men det er ikke det eneste som har endra seg her i det siste! Vi har NY SOFA! Men jeg har ikke fått tatt skikkelige bilder enda, den er så god at jeg kommer meg ikke opp for å ta de.... :P

5 kommentarer:

Kaspara sa...

Heisan!
Herlig, stilig lampe! Jeg LIKER kobber, det er en så varm god glød i det. Glad dag til deg!
Klem fra Kaspara

Lidyll sa...

Åh, fine!
......for en nydelig lampe du har fåttdeg!
DIGGER!!:)

Håper allt står bra til med deg og den lille i magen!:)
Stor klem til deg

Lene sa...

Råkul! Kobber er jo veldig 'in' om dagen og. Hehe :)

marianfo sa...

Har ett spørsmål til deg i ditt forrige innlegg :-) Mvh Marianne

ReVinyl sa...

Nydelig lampe
Perfekt når man finner den man har aller best lyst på til en billig penge.
Hurra! :)