lørdag 8. desember 2012

NY TAPET!!

Puh, jeg er visst i en nede-periode, formen har vært litt dårlig i det siste, blogging og barnerom har vært litt på vent. Det er nok den herlige snylteren min som er skyldig!

BARE 8 UKER IGJEN!
kort men så lang tid, kommer an på dagsformen...



Men, det som faktisk har skjedd i det siste er at jeg har fått tapeten som skal opp på et lite skap på barnerommet. Jeg har tegnet den selv, fryktelig enkel design, men synes det er litt morsom å ha en jeg har laga selv.

Jeg bestilte den hos Photowall og er SÅ ekstremt fornøyd med servicen og resultatet!
Nå gjenstår bare resten av skapet, men det blir ikke helt akkurat nå kjenner jeg, det får vente til energien kommer snikende igjen! :)




15 kommentarer:

Åse Marit sa...

Stilig tapet!

Skjønner godt at forma er varierande. Er tungt mot slutten, både fysisk og psykisk synest eg, MEN SÅ verdt det når du har gullet i armane:-) Berre gle deg!!
Blir som regel enda mindre overskudd til interiør då, men då er det gullklumpen som får alt fokus og sånn skal det jo vere:-)

Masse lykke til videre!

gult hus i svingen sa...

Ja, det nærmer seg med stormskritt, håper du blir i bedre form etter hvert:) Roe helt ned i jula, så blir formen fin:)
Herlig tapet du har designet:)
Trine:)

Høytrykk sa...

Kul tapet!
De siste ukene går både fort og seint på en gang. Men plutselig er dagen der når mageboeren flytter ut. Fin mage du har!

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Oi! Bare åtte uker? Merkelig hvor raskt andres svangerskap går! :D

Håper formen stiger og at snylteren gir deg energi nok til å få opp tapeten innen han kommer. :)

Lene sa...

8uker!? Det går jo superfort! :-) Du ser helt smashing ut ihvertfall!

Tapeten var råkul. Hva slags program bruker du når du tegner ting på pcen da?

Klem Lene

Kikkis planet sa...

Så herlig collage! Kjenner til følelsen, noen ganger vil man at det skal gå fort, men noen ganger kan det føles litt for for også! Superkul tapet! Og SÅ kult å ha noe du har laget selv!

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Du er så fin! Guri, tiden raser avgårde. Utrolig gøy med egendesignet tapet! Bra jobba :D Og du, tusen takk for en heidundranes fin kommentar på årest kalender ;D Veldig koselig!

Gode tanker til deg og magen :)

Ann Elin sa...

se på den fine magen da :)Åhh, nyt, nyt!

Fragmenter sa...

Så flott du er! Utrolig at du er på slutten av et svangerskap;)
Kul tapet. Artig å ha tapet en har designet selv. Noterer den ideen bak øret:)
Klem, Elin

Kristine sa...

Hei du :)
Den tapeten ble jo bare helt KNALL!! Så kult at du bestilte den. Blir ekstra kult å ha på skapet når du har designet den selv ;-)
Må si meg enig i at du ser smashing ut! Fine magen! Håper du klarer å slappe av og lade opp til babyen kommer. Husker selv hvor vanskelig det var og hvor "håpløs" jeg følte meg de dagene jeg bare ikke fikk noe ut av.. Men nå er ukene for å bare tenke på seg selv og skjemme seg litt bort med egen-tid. Bøker, blad, tv-serier osv. Blir som regel ikke så mye tid til sånn når magen er borte ;-)
Kos deg!!
p.s. har en liten snylter på gang jeg og, så da ses vi kanskje i permisjon en gang i 2013 :-D

Gøy på Tangen sa...

dødskult!! digger tapeten!
Rart det der hvor fort formen svinger, en dag er man superfresh og skal gjøre alt, dagen etter ligger man bare rett ut..jaja, ikke lenge igjen nå ihvertfall!
ha en fin ny uke:)
KLem Cathrine

Duse Pasteller sa...

Så fin du er!!
Kuul tapet!
Gleder meg til å se snylteren;)
klemmer fra Janni og Leon:):)

Susanne Tangen sa...

Skikkelig stilig tapet :)

Å så fin babymage du har fått :)

Ha en fin førjulstid :)

Fargebarn sa...

Så smashing du ser ut med bare 8 uker igjen! Skulle sett meg. Siste innspurt nå. føles som år, men plutselig så er tiden der likevel...Masse lykke til!
Og den kuleste tapeten!

Mor og datter sa...

fin du er!!! :)