mandag 17. desember 2012

EN DRØM AV EN SENG!

Nå er endelig babysenga på plass, og jeg er så fornøyd at jeg holder på å sprekke! (Okay, holder på å sprekke gjør jeg vel kanskje uansett da..)

Jeg har jo før fortalt at svigerfar var i gang med å lage seng. Nå har svigermor svingt tusenvis av ganger med malekosten i tillegg og senga er FERDIG! Og for et arbeid det må ha vært, men jeg er så fornøyd og takknemlig, bare se på denne skjønnheten!


Den er inspirert av Kilisenga, tegna av meg og så trylla til live.
Fargen er lys grønn, kommer litt dårlig frem på bildet, men det er jo typisk bilder...!
Bamse, en kompis av meg fra jeg var lita, har fått plassen inntil videre, han tåler å ligge litt uten madrass han! Sengetøyet har jeg (prøvd og) sydd av gammelt stoff, ikke helt beint, men jeg skal prøve igjen!


Ellers er dette rommet ganske rotete nå, jeg venter fortsatt på å få opp lampa, det skal bli stas med litt koseligere lys!


Oh, ja, og den er forresten til og med skuvseng!! Bilde av uttrekt versjon kommer senere, må ha hjelp til å trekke ut og mannen er borte... :P






8 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Utrolig fin og koselig seng - så flink svigerforeldrene dine er :-) Og så kjekt at den kan trekkes ut, slik at den kan vokse med den lille :-))

Ha det godt - klem Siv

Veronika Mikkelborg sa...

Denne er jo bare helt fantastisk!! Lykke til med lille skatten dere skal få!

God jul! Veronika

Tine i Rosablokken sa...

Fantastisk! Og for et klenodium!! Helt utrolig :-) får gåsehud!

Fruehuset sa...

WOW! For eit fantastisk flott resultat:) Jammen meg flinke folk som har vore i sving her.
Så kult å ha ei seng som er heimalaga. Blir nok stas for den vetle også.

Ønsker deg ei fin førjulstid:)

Mor og datter sa...

åååååååh så fin seng!!! Så flinke dere har vært!!! :)

Kristine sa...

Den var jo bare helt nydelig da!! Enn så flink møbelsnekker du har i familien da :-)

an-magritt sa...

Wow! Jeg er så mektig imponert!!

Kikkis planet sa...

Herlega London! (Som jeg bruker å si..) For en fantastisk seng! Mye finere enn orginalen, og når den er laget med kjærlighet av nærmeste familie - ja, bedre kan det ikke bli spør du meg!! Gosh!