fredag 21. desember 2012

Nå er det jul igjen!

Og denne jula, den er magisk for meg. De siste 3 julene har jeg følt at jul og nyttår har vært veldig vemodig, entre inn i nok et år uten noe tegn til familieforøkelse. Men, DENNE jula, den er magisk, det er bare 6 uker og 4 dager til termin, og jeg er tvers gjennom lykkelig, slik blir jula magisk! :)

Her hjemme har forberedelsene ikke inneholdt noe vasking av tak og vegger, men juletre og julestemning er på plass!!


Stemning! Med varmepumpe og ledninga til kattedøra i bakgrunnen, hehe, lekkert!
Til og med snøen kom i går, akkurat passe mengde.
Juletrefoten kjøpte jeg forresten brukt i fjor, den er ekte retro og jeg digger den!


Ikke mange kuler på juletreet mitt, mest figurer og rariteter av andre slag, synes det er så morsomt! Selv funne jeg forsåvidt tenkt meg fargede lys også, men det må i såfall skje under radar'n, for da steiler mannen...


Forsåvidt ryr juletreet ganske bra allerede, og det får gjennomgå, pus slår etter pynten og den andre krabaten har jeg tatt i å stå og tygge på fjærhalen til fuglene... Uskyldigheten selv...



I morgen går ferden til svigers, 1. juledag drar vi videre til mamma og pappa og kommer nok hjem igjen 3. juledag. Satser vi på... Men om denne høygravide kroppen streiker så får vi muligens revurdere litt...

GOD JUL!

7 kommentarer:

Havfruen sa...

Herlig:) nyt jula med stor mage:) sitt med beina høyt og slapp av:)
Litt av ei barneseng, den burde dere tatt patent på. Råfin:)
God jul, klem fra uthaug:)

re:signert sa...

Trivelig stemning!! Og så hyggelig med små på vei. Gledelig og fredelig jul! PS Du vant konkurransen!! Se Resignert. Stor klem

Lene sa...

God jul! :-) kos deg, og nyt jula. Snart blir dere 3 og. Så gøy!

Klem Kene

Silje/whippetliv sa...

Jeg gleder meg noe helt enormt! Har spist julekaker og klementiner i mangemaaaange dager nå, og har muligens aldri gledet meg SÅ MYE over jula før : ))
Skjønner godt at du gleder deg ekstra mye med tanke på mageboeren - magisk tid fremover for dere! : )) Kommer vel til å ligge noen ekstra gaver under treet i år, vil jeg tro? ;-)

Juletreet deres var knakanes lekent og fint, og jeg har nok aldri sett ei så fin babyseng før! Kanon!

Julevask eller ei, det spiller ingen rolle... Legg føttene høyt, tøm innpå med julebrus og julesnop og nyyyyt!! :-D

Klem fra Silje.

Kristine sa...

God jul Elin!! Vårt juletre snudde like etter det var kommet inn på stua i går :-( det RYR veldig allerede, så i dag, på lille julaften må vi ut å kjøpe nytt!! Sukk... Jaja, blir vel jul i år og ;)

Lidyll sa...

Fantastisk:)
...så hyggelig å lese at du har det så ba, søte du:)

...og koselig å se dine koselige bilder og lese teksten din...jeg smiler:)

Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år!

Gleder meg til å følge deg videre, søta!

Juleklem fra meg og Ferdinand-pusen

Gøy på Tangen sa...

Godt nyttår til deg og magen, ikke lenge igjen nå, hurra!
Så fint juletre dere har, liker pynten! Jeg startet året med ny personlig rekord i å sove lenge...18 år til neste gang haha
Den barnesenga du viser i innlegget under, rålekker!!
stor klem fra Cathrine