tirsdag 13. november 2012

Venter på bedre lys

I dobbel forstand!

Jeg prøver å ta bilder, men det har vært så forferdelig mørkt i det siste og rommet har så forferdelig lamper at det blir liksom ikke bra!

Så, jeg venter altså på å bytte ut denne grusomheten av et "barneromslys":


Beauty, no...??

Men den skal i alle fall byttes ut! Lampa er klar, og det ble ikke den jeg snakka om tidligere, men en myyyye finere en... Håper overtids-mannen får tid til å hjelpe meg med opphenginga denne uka!

(Zelda var forresten EKSTREMT engasjert i fotograferingen i dag, hun er med på alle disse bildene, men hun er jo også en skjønnhet, så det får gå... :) )


FLY fra Kartell! I fargen Petroleum! Åh, den er så fiiiin... Har drømt om den på stua i mange år, men selvfølgelig er det magefrøet som får alt det beste her i gården... :P


Jeg kunne ikke ta av plasten, selv om den har en slik film på seg, for den riper så lett, så jeg lever i full lampe-verne-modus!


Håperhåperhåper den kommer opp i helga!!

6 kommentarer:

Lene sa...

Åh, fy søren! Den har stått, står enda på min ønskeliste!! Gleder meg til å seee :-)

Lottemora sa...

Åååå, det blir fint1

Vi hadde faktisk to Kartell-lamper i klesbutikken, som vi solgte....det var før jeg ante hva en Kartell-lampe var..
*fy skam Lotte*

Sees i morra da?

Lottemora

Lottemora sa...

Åååå, det blir fint1

Vi hadde faktisk to Kartell-lamper i klesbutikken, som vi solgte....det var før jeg ante hva en Kartell-lampe var..
*fy skam Lotte*

Sees i morra da?

Lottemora

Vibeke, Livet på Bengtgarden sa...

Tjo hei!

Du og du så skjønn hund :-) Gjør seg fint på bildene, he he he :-)

Gleder meg masse til å se det ferdige resultatet, og å treffe deg i morgen. Spennende med Keiserbesøk :-)

Klæm Vibeke

Torunn Tangen sa...

SÅ lei av lysrør...

Fragmenter sa...

Fineste lampa i fineste fargen!! Heldig baby, må jeg si:)