fredag 16. november 2012

Takk til Keiserne!

I går var jeg på det nyydeligste bloggtreffet hos Keiserens Nye Trær, åh, dere som ikke var der, dere gikk glipp av noe der altså! Jeg klarte ikke å få med meg kameraet ("litt" tidlig ammetåke...), men det hadde heller ikke vært noen vits, den gode og koselige stemninga og den breathtaking leiligheta klarer ikke jeg å få frem på bilder! Må bare oppleves! *Heldige meg*

Ikke bare fikk vi DEN oppdiskingen, DET herlige vertskapet, men også gaver!! Helt utrolig...!!



Deilig marmelade (virkelig knallgod!), saltskrubb og pent papir!

I tillegg så måtte jeg jo nesten få lov til å kjøpe meg noe med det samme jeg besøkte deres showroom, julestjerne fikk være med hjem, og sannelig måtte den ikke få komme opp i vinduet også, 16. november... Ikke sladre til nissen....


Nå skal jeg bruke kvelden til å prøve og finne alle bloggene til de fine damene jeg fikk møte i går, det er HELG!! :)

14 kommentarer:

Lene sa...

Åh, heldige du!! Fy søren, misunner deg der. :-) tipper du storkoste deg hos keiserene.

Ha en fin helg!
Klem Lene

Lene sa...

I følge min bedre halvdel, som er over gjennomsnittet interessert i lyd og bilde, så påvirker det ikke lyden, nei. Hadde den det, så hadde jeg nok ikke fått lov. Haha :-P

While I'm sa...

Jeg holder også på å legger til blogger:) Takk for igår...kjempemorsomt:)

Bjørkli Søndre sa...

Jeg svever ennå denne fantastiske kvelden! Magisk keiseraften!

Kvelden gikk så altfor fort og mange jeg ikke rakk å snakke med!

Nydelig blogg og et vakkert hjem du har! En glede å legge seg til som ny følger!

God helg til deg!
Klem fra Hilde!

små øyeblikk med cams sa...

Takk for en utrolig flott kveld i går! :) Som vi kosa oss!! ;)
Hyggelig å treffe deg, stemningen var på topp!!
Klem Camilla

smileull sa...

Åååå, jeg har sett masse bilder på Instagram og er rett og slett skikkelig misunnelig på alle dere som var der!

Barbros lille verden sa...

Takk for i går!
Kjenner jeg er litt sånn rusa på keiserleiligheten enda jeg! FOR et sted :)
Ha en herlig helg!
Klem fra Barbro

Skjerstad sa...

Så herlig å se at dere hadde det så fint :)
Flotte gaver også !

Havfruen sa...

Åh....skulle gjerne vært der....oppdaget Keiserne forleden på Instagram....og venter på en lyslenke jeg har bestilt. Mye lekkert.
Ang. Vallersund....der er det jaggu vakkert....vært på noen turer dit, utrolig vakkert.....og jeg er flyttbar:)
Kos dæ :)

Glede sa...

Å, så herlig! Jeg vil også på bloggtreff! :) Var innom nettbutikken.. Masse fint!!

Namaste (jeo74) sa...

Så du var der du og altså? :o)
Eg ser ganske mange var der og det ser ut te å ha vore ein vellykka kveld ja :o)

E spent på å sjå om det blir nye tekstilmønstre hos deg og ;o) Kjekt å hørra at du likte det eg lagte og da :o)

MittLilleHjerte sa...

Ja, det var litt av en uforglemmelig kveld:)
Julestjerna du kjøpte var nydelig:)
Klem fra Janne

Seksti delt på Fem sa...

Jeg turte ikke, jeg... enda ett av årets forsett har vært "økt sosial aktivitet"... og jeg bor rett ved show-rommet. Ja, ja...


Lenge siden jeg har tittet innom bloggen din - ser det er store ting på gang, spennende! Ser ut som det blir nydelig barnerom, det er kult å lage barnerom <3

Lottemora sa...

Ja, dette var rett og slett magisk!! Jeg storkoste meg, og hadde nesten ikke lyst til å dra :-) Men håper vi sees snart igjen da.

Klemmer fra Lottemora