fredag 26. oktober 2012

Veggplan

Ikke som det fysiske planet vegg, men som plana for denne veggen!


Den skal ikek noe hyller eller slikt på denne veggen, greit å kunne åpne skapet skikkelig...
Men det betyr jo ikke at den skal være tom, lang-der-ifra!

På veggen i stua i leiligheta hadde jeg et gammelt sjøkart. Det hadde vært bestefar sitt og han hadde til og med merka ruta han skulle ta på det, så det gjør det jo enda finere! :)

(Gammelt bilde, ikke akkurat topp kvalitet...)


Jeg hadde ikke ramme på kartet på det tidspunktet, og det har jeg egentlig ikke tenkt å ha nå heller, men om jeg ikke gjør noe for å beskytte det komme det til å dette fra hverandre. Så jeg har tenkt og laminere det før jeg henger det på veggen. Jeg tror det kan bli enkelt og fint, og jeg kan jo ev endre mening og få laga ramme til det senere, ingen bakdel at det er laminert da. Dimensjonene ser ikke ut til å passe i rammer som allerede finnes, så det må ev lages ramme, så det er litt med det.


Photoshop! Hehe, jadda, dette var nyttig... :P

Ingen kommentarer: