mandag 15. oktober 2012

Lagringplass i furu...?

Jepp, nå synes vel noen at jeg er supersprø, det males jo furu over en lav sko her, men nå har jeg dratt inn fersk furu! Men fersk furu er jo så mye finere enn gulnede vegger da.... Sant...?? :)


Litt vanskelige farger her ser jeg, men her er i alle fall konseptet, bygget sammen etter mitt hode, Ivar fra Ikea! Masse lagringsplass og litt simpel-søt utformning, jeg liker det.


Skapet har egentlig hyller i seg, men jeg fikk mannen til å montere stang. En venninne som har baby på vei nevnte dette konseptet for meg og jeg forelska meg også litt i å henge de søte små plagga... Hihi...


Rimelig tomt enda da, men det fylles litt etter litt, har arva en del i det siste, mamma strikker, og jeg handler litt, veldig koselig syssel! :)


Plana er å muligens male en av skuffene eller noe slikt, men det tar jeg litt etter som jeg føler for. For øyeblikket nyter jeg den lune furua. :)

7 kommentarer:

HOUSEofME sa...

Så koselig!! Gleder meg til å se det ferdig!

Fruehuset sa...

Hei:)
Så gøy å finne andre bloggar som er i samme modus som meg!
Ser du har forelska deg i Kilisenga du også, den er sååå fin:)

Ser ut som eit kjempe fint barnerom, gler meg til å sjå resultatet.
Vi har ikkje begynt på rommet enda, men håpar å starte innen 3-4 veker.

Vi blogges, helsing Marianne:)

gult hus i svingen sa...

Skjønner dere koser dere med forberedelsene til gutten kommer:) Og han får det jammen fint:) Liker den nye, lune furua jeg også:) Blir sikkert fint å male en skuff ja:)
takk for gode ord, Datt:) Ønsker deg fine dager og husk å legge deg nedpå med føttene høyt i været innimellom slagan:)
Trine:)

Maratonjenta sa...

Fiiint! Og ifølge trendviterne på Interiør og Boligmessa er furu på vei tilbake:-)

Stor klæm!

Lene sa...

Den var kul! :) Syns treverk er fint jeg. Så det så! ;) Plass til mange søte klær i den!

Dorteas lille verden sa...

Så fint! Rommet blir suverent....Klæm

Fargebarn sa...

Knalltøft med furuskap! Det likte jeg kjempegodt! Masse lykke til videre i oppføringen av barnerommet.