søndag 28. oktober 2012

Kosekrok med utsikt

Neeeeeijda, ikke havutsikt eller noe, bare utsikt utover rommet...

Men nå har jeg da satt meg opp en kosekrok på barnerommet-under-utvikling! Her sitter jeg akkurat nå og ser utover rommet og prosjektene som står stabla langs veggene mens Zelda ligger u kurva si på gulvet. Hun vil helst opp i fanget, men der er jo pc'n for øyeblikket!


Kroken består av en stol etter mormor som venter på nytt trekk til sitteputa, en ryggpute etter farmor som hun selg har laga, bladkurv som farfar har laga og en krakk som jeg er ganske sikker på hører til en plass tilbake i familien den også. Den skal males og trekkes opp, fin lagringsplass oppi den!
Også selvfølgelig en fluffy kurv til prinsesse Zelda! Men som nevnt vil jo hun helst ha min plass...


Aller helst samtidig som meg.


Og her kan jeg da skue utover rommet med prosjektene.


Et av prosjektene er da dette sikringsskapet, lurer på om det kan fungere som magnettavle...??

I dag er det dessuten 100 dager igjen til termin! Hu-hei så (sakte) det går!! Hihi... :)

5 kommentarer:

Lene sa...

Fin-fin stol! Herlig med ting som går i arv :-)
100 dager går fort skal du se. Syns jeg akkurat fikk vite at søsteren sku ha barn. Og nå har hun faktisk termin i morra! Wee, jeg blir snart tante. Gøy! :-)

Gøy på Tangen sa...

for en fin krok og en fin hund og ikke minst, fin MAGE!100 dager er jo ingenting:)
Ha en deilig søndagskveld!
klem Cathrine

Kikkis planet sa...

Så koselig krok! De 100 dagene håper jeg går for, så får du møte den fineste premien til slutt! Men jeg skjønner at det føles som det går sakte altså.. :)

Lottemora sa...

Koselig krok da! Håper de resterende dagene går fort da

Fargebarn sa...

Så mange herlige ting....og kjenner til at det går sakte ja...hehe