fredag 5. oktober 2012

Hva er bedre en min elskede Kiliseng??

Jeg har jo som kjent drømt om denne skjønnheten:

Men det blir ikke aktuelt å kjøpe en seng til 6000! Men hva er ENDA bedre enn en slik seng??

Anyone??

Ingen...??

Okay, jeg skal avsløre det!!

Det som er enda bedre er om svigerfar LAGER en seng til bølla i magen!! En seng som ikke blir helt lik denne, men inspirert av den! Bølla får seng laga av bestefaren sin, DET er stas det!

Og nå har jeg også kjøpt inn mer maling til barnerommet, til og med den veggen som jeg nettopp malte får ny farge... :P Stand by for updates, regner med jeg ikke blir ferdig før over helga, ryggen er ikke direkte male-hele-dagen-vennlig for øyeblikket...

 Og, med dette ønsker jeg dere hjerteligst god sol-høst-helg med tur, masse kos, vennebesøk på lørdag og eplekake! Her blir det i alle fall det... ;)

7 kommentarer:

En støvel og en sko sa...

Så heldige dere er som får hjemmesnekra seng. Gler meg til å se den når den tid kommer.
Klem, og god helg :-)

ekteheimelaga sa...

Seng laget av bestefar! Det er jo stas for alle parter! :)

MøbelPøbel sa...

Den er så fin-men DYR!
En gammel skuvseng til datteren min ble det istedenfor, vel så sjarmerende;)
Å få en spesiallaget..Så herlig og snilt!

Anne Katrine Bornstedt sa...

Den var kjempe fin:) men ting som blir laget av familie er ennå bedre :)
Klem fra akpa ;-)

Namaste (jeo74) sa...

Så kjekt med himasnekra seng da-aller best!
Gratulera så masse meg litle gutten i magen og.

Tenka seg te så frekt at tanteungane tar ALT med seg him da! ;o)
Et tips fra meg e å sørge for storproduksjon... Når de lage ganske masse så e det større sjanse for at de klare å avse nåke te tanten ;o)

smileull sa...

Det er jo virkelig ikke noe som er bedre enn hjemmesnekra seng, da! Så koselig. Den blir nok garantert et skikkelig arvestykke! Vi hadde arvet vugge fra mannens familie, deretter arvet IKEA-sprinkelseng etter meg, og siden vi hadde to med to års mellomrom kjøpte vi en brukt skuvseng på finn.no.

Gleder meg til å følge med videre på innredningen av rommet!

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Oj, så spennende da!!!
Vi hadde denne, solgte den for et par uker siden, buhuuu..kommer nok til å angre dersom det kommer en nr. to.. Men har en sengestall med loppissenger, så det skal nok alltids gå bra.
Gleder meg til å se sengen din!!