torsdag 11. oktober 2012

Happy baby

Ja, blir han ikke en happy baby med disse happy lightsene så vet ikke jeg!!



Ja, slik går det når man får handle hos Keisere, man ender opp med Happy lights! :)
De får ikke komme opp av eska si riktig enda siden Zelda villig tygger på alt, spesielt om det ligner på en ball. Derfor får de ligge der til rommet er med ferdig.
 Nå er forresten lister kjøpt inn, gleder meg til å få de på plass! 

Jeg endte opp med mer enn lys forresten, men glemte å ta bilde, det kommer i morgen!

7 kommentarer:

Julie sa...

Jeg skal også ha Happy Lights på babyrommet :-)
Skal ønske meg det til jul!

Åse Marit sa...

Kjempefine! Har også lyst på sånne:-)

Rommet til (han som snaart blir) storebror blir det einaste barnerommet her i huset foreløbig. Blir litt annleis med andremann, når ein egentlig ikkje har plass til to barnerom i hovedetasjen. Men før (snart)-storebror blei født, stod rommet hans klart altså;-)

Gler meg til å sjå ferdig resultat!

Skjerstad sa...

Happy lights er så fine !
Jeg ser det for meg, lun stemning blir det der inne :)

HOUSEofME sa...

Herlig blogg du har :) Jeg legger meg til som følger :)

Kjekt om du tar turen innom bloggen min også :)

Keiserens nye trær sa...

Åh, så artig å hilse på deg! Heldig baby som får Happy Lights på rommet sitt altså. :)
Keiserklem

Fargebarn sa...

Happylights kommer nok snart her i huset også. De er superfine. Og fargene ble jo kjempefine synes jeg! Flink du er! Skal snart ordne til rom til hun minste vår også. Gleder meg!

Duse Pasteller sa...

HELDIG baby iallefall! Får satse på at den blir happy også;)
klemmer