søndag 21. oktober 2012

En slik helg...

...bør man ha innimellom!
Vi har vært på helgatur til Åre og bodd på deilige Copperhill med et vennepar.
Deilig spa-bading, god mat og avslapping, love it!

Utsikten fra rommet var heller ikke noe som skaper uro i sjela.

Sol på lørdag morgen.


Nydelig skodde på ettermiddagen.
Jeg er over gjennomsnittlig glad i skodde... :)



Bilder lånt fra hotellsidene:




Vi skal tilbake hit senere også, først blir det nok familieforøkelse for begge oss parene, men det betyr jo ikke at man ikke kan unne seg litt luksus en helg i året... ;)

Før vi reiste så fikk vi bestemt oss for fargekode på senga, det blir... *Trommevirvel*

S0510-G30Y

Ser du den for deg nå?? Hehe, kanskje ikke... Jeg skal prøve å ta bilder av fargeprøven i morgen eller i overmorgen, men nå skal jeg bare koooose meg på sofaen med dyra mine, to dager borte fra de er nok...

5 kommentarer:

Lene sa...

Man trenger en slik helg i ny og ne. Viktig etter man får barn og! Husk, husk :-)

HOUSEofME sa...

Ser helt nydelig ut!! Herlig å kunne lade batteriene :)

tonemelone sa...

Tusen takk førr koselig kommentar inne hos mæ :-))

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Mmm dette kunne jeg også ha trengt.. Ser så innbydende ut! Håper du får en flott og energifyllt uke ;D

Namaste (jeo74) sa...

Åååååh, det der såg jo HEILT fantastisk ut!!!
Kjenne eg blei ein heile haug misunnelig.. :o)