onsdag 17. oktober 2012

Dagens syssel

Svigerfar er faktisk allerede ferdig med å bygge senga, og ikke bare det, de har tenkt å levere den ferdig malt også!! Har dere hørt slik luksus??? :D

Og da var det bare å finne en farge... Hmmm... Jodaså.... Etter innkjøp av flere fargeprøver uten suksess har jeg begynt å blande farger selv for å se om vi finner den vi leter etter! Så får jeg dra på butikken å få den scanna etterpå, håper på å treffe blink i løpet av kvelden! Utrolig nok hadde mannen sterke meningen om fargevalget på senga, og det er så sjelden slikt skjer at det er bare å lytte og lete etter kompromiss! :)




6 kommentarer:

Skjerstad sa...

Smart å blande i å mikse sin egen farge !
Liker det jeg ser, minner litt om fargen på vårt nattbord.
Lurt å få den scanna på butikken !
Gleder meg til resultatet :)

monica (mollys bubble) sa...

Lykke til med fargen! Blir spennende :)
(pst.er ferdig med grønne karmer i første etg nå, men andre etg er full av dem! ho ho) :-)

Lidyll sa...

Hei søte du:)
Ja det skal man si..her "snur jeg ryggen et sekund" og så popper det frem masse herlige innlegg:)

..morro å følge med på barneromplanleggingen altså:)
Kommer nok til å bli fiiiint!

...spent på å se sega nå;)

Ønsker deg og magen din en flott dag videre søta!

Klem fra meg

Glede sa...

Kjekt å se hvordan du koser deg! Jepp, garderobestang med søte små plagg er stas. MiniGlede har flyttet inn på rommet sitt, men foreløpig er det minimalt med ting og tang der. Men planer - det har jeg. Kanskje over jul? Klem til deg

Randi sa...

Spent på senga! Sikkert superduper fin :)
Og skapet under her var fint og,blir nok et stilig gutterom!!
Fin lørdag til dere! Klem!!

re:signert sa...

mmmm lekre farger. noe på gang. gleder meg til å se resultatet. finfin robertsradio i mint under også! signe