søndag 7. oktober 2012

Da er det i det minste malt

Listverk og alt innhold gjenstår, men jeg har det jo ikke travelt, bare strålende fornøyd med at fargevalget på veggene faktisk er gjort! Det var gjort noen ganger før også, men nå er det endelig! I alle fall for en stund...

Jeg hendte, noe overraskende, på ganske dempede farger.





Fortbaska vanskelig å få frem farger med kamera i mørket om kvelden, for ikke å snakke om at farger vises forskjellige på de fleste skjermer... Man i alle fall så er tre veggen malt i en kald gråfarge (endelig en grå som faktisk ser grå ut i rommet, ikke lilla eller rosa!! :P) og en vegg i en ganske rolig blåfarge.

Kombinasjonen er egentlig litt roligere enn det jeg er, men så har jeg jo PLANER for dette rommet som inneholder litt mer enn veggfargene da, så jeg gleeeeder meg til å dra på brukt og loppis å lete etter de riktige tingene! :)

5 kommentarer:

Lene sa...

Ble fint da! Ikke male mer nå altså.. Hehe. ;-)
Nå kan du dra på loppis! Skal på loppemarked på lørdag. Lillehammer. Får komme dit :-P Er alltid mange fine ting der.

Lene

Anne Katrine Bornstedt sa...

Så fine fargekombinasjoner :-)
Blir stas å få inn interiøret, å ikke minst, få prinsen i senga si på rommet:-)

Anne Katrine Bornstedt sa...

Jeg er mørkhåret nå;-) så du hadde rett der ;-)
Er i vente/avklaringsfasen ja.! Får vell svar på fremtiden om en måndes tid..!( ting tar tid)
Gjerne ta en dans, om bekkent ditt tilater det ;-) her ligger jeg selv med en mage som er total vrang, så fosterstilling er min gode venn nå.!:-)

re:signert sa...

Kjempefint. Elsker slike blågrå. Vurderer det selv i et nytt rom! Ha en fin uke. Signr

Irene - Fra slott til kott sa...

Herlige farger da :-)
Deilig med alt som er unnagjort ;-)

Hilsen Irene