lørdag 15. september 2012

Tror dere jeg kan tjene på dette...??

Okay, folkens, jeg er forelska...

The subject of my affection heter Kili og er en seng...


(Bildet fra www.babazar.no)

Jeg - ELSKER - denne senga!!
Men, den er helvetes dyr, og jeg finner den ikke brukt i heletatt... Noen som vil selge den til meg brukt forresten??? :)

Men, så, da kommer spørsmålet, tror dere jeg kan tjene noe på å selge noe av møblene jeg har laga...??

Først og fremst tenker jeg dette bordet mitt:






Se mer her. Håpet hadde vært å få en grei slump med penger for det for å legge i seng, hvis ikke kommer jeg nok ikke til å selge det, jeg er jo tross alt litt stolt av det, jeg vant jo tross alt beste tips i Bolig Pluss for en stund tilbake! ;)


Ev kan også dette være aktuelt å selge:


Flere bilder her. Men dette tror jeg vel kanskje ikke er verdt så veldig mye da...

Har også dette:


Men det er i bruk hver dag, så vet ikke om jeg vil kvitte meg med det, bare om det blir solgt til mer enn det er verdt! :P

Så, nå spør jeg dere om hjelp, tror dere jeg kan tjene på dette?? Ev hva ville dere lagt det ut til?
Trenger deres hjelp i kjærlighetsrusen!! <3 br="br">

6 kommentarer:

Julie sa...

Hei!
Den senga er utrolig vakker!
Og JA kjempe dyr!!
Jeg skal ha en liten guttebaby i februar jeg også!
Vi har en gammel babyseng som min oldefar snekret til bestemor en gang i tiden, Hvit, oval springel seng! Nydelig!
Hadde jeg ikke hatt den, så hadde jeg også villet ha sånn seng som du ønsker deg!
Skal legge ut bilder på bloggen min etterhvert!
Legger meg til som følger hos deg!
Gøy å følge noen som er opptatt av det samme som meg! baby baby baby :-)
Ha en NydeligFlott lørdag!
Klem fra Julie :-)

Duse Pasteller sa...

Skal du selge de fine møblene dine!?? De er jo helt unike og veldig fine!
Tror helt sikkert du kunne tjent noe på dem ja, hvis du har hjerte til å selge dem da...;)
klemmer

Rine mor sa...

Se der, enda en trønderblogger :)
Fant deg inne hos "små øyeblikk med cams", måtte jo bare ta en titt. Blir jo ekstra nysgjerrig når det er en trønder vet du ;)

Så fin en blogg du har! *følger*
Gratulerer med den lille blå magen også, så spennende!
Gleder meg til å følge deg videre!

Tone Eirin

Titt gjerne innom bloggen min og bli med på GiveAway (rine-mor.blogspot.no)

Maratonjenta sa...

Åh, elsker det bordet!! Et pallebord, men i en klasse for seg liksom:-) Skulle gjerne kjøpt alle tre, men sparer selv til å få oppgradert gutterommene litt. Disse barna:-)

Men sett en pris på de og få lagt de ut på finn.no asap så skal du se at de blir solgt fort. Og vi trønderbloggere kan sikkert spread the word. Et alternativ er å la Irina selge det med kommisjon på låvebutikken hennes på Stjørdal.

Stor klæm fra Maratonjenta!!

Lottemora sa...

Skjønner at du er betatt av den senga, for den er så utrolig fin!

Joda,jeg har trent HVER dag. Men ikke så myyye hver dag da. Er på behandlingsopphold, så det er litt forsiktig tilpasset trening

Klem
Lotte

Rine mor sa...

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!

Huset vårt ligger sør i trondheim, ca.15 min kjøring fra sentrum ;)
Ganske sentralt, men akkurat langt nok bort fra midtbyen.

Stikk innom bloggen min en kjapp tur og hive deg med på GiveAwayen min ;)

Tone Eirin