fredag 28. september 2012

GRÅ?!!?

Nå er jeg helt ferdig med maling her altså... Ikke fordi jeg er ferdig med å male, men fordi jeg IKKE finner farger!!!
Jeg vil ha lys grå farge på 3 av veggene, men ALL grå blir lilla og rosa på det rommet der, jeg blir GAL!

Vises ikke så godt på dette bildet, men jeg har ikke alle fall prøvd noen runder! :P


4 grå farger har jeg nå da prøvd, bare den mørkeste ble seende grå ut, men den er bare for mørk for 3 vegger på et barnerom.

What can I do?? Jeg vil ha gråååå!!!! Men, nå gir jeg opp. Veggene blir hvite, og den grønne blir en mørkere farge. Slik blir det!! *Frustrert*

8 kommentarer:

mali-mo sa...

Så kjedelig da! Prøvd s1500n? Eller feks 1502y, den vil ha et litt varmt stikk så da blir den iallefall ikke blå. Begge disse er veldig lyse, vil du ha dypere farge ber du fargehandelen lage samme nyanse med mer sort og mindre hvitt, feks 2502y. Håper dette var til hjelp!

Lene sa...

Hehe, ikke lett det der gitt! Kjenner igjen følelsen. Lys har mye å si på farger i et rom, helt klart. Ikke gi opp! :-)

Skjerstad sa...

Ai ai, ikke lett dette altså...har du prøvd å blande litt hvit maling i? Da blir den jo lysere..men det er jo lilla og rosaskjæret du ikke vil ha.. ai ai !!

Ha ei fin hælg læll da DATT ;)

En støvel og en sko sa...

Usj, skjønner problemet. Men ser at du har fått gode tips her, så håper det ordner seg.
Fin helg til deg.
Klem :-)

s h i n e d e s i g n sa...

Har du prøvd en gråfarge som heter industrigrå? Skal være en ren og kald gråfarge uten for mye rødt i. vanskelig med fargenyanser altså! Lykke til :-)

Kaylovesvintage sa...

that looks like fun
Love the colors

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Usj! Grått er vanskelig, - det vet jeg mye om.

Men, sist jeg var hos fargehandleren, fikk jeg ei maling som det KUN var sort i og ikke noe rødt, gult eller noe annet i... Den ble ikke så verst.

Huldra sa...

Har ruslet fra seneste innlegg til hit i kveld, og må si det blir et superlekkert barnerom. Herlige fargetoner! :)