tirsdag 11. september 2012

Første møbel til mage-boeren

I går var jeg en tur innom Bruktbo på Stjørdal, der fant jeg babyens første lille skap! Jeg tenker litt at det kanskje ikke er så veldig til bruk for meg nå, men mer for pynt og så bruk til han/henne selv når han/hun blir større.
Vurderer å få en liten stang inni skapene for å henge litt klær på, men usikker!
Uansett, det var SØTT og jeg måtte ha det!!
Se det for dere malt og med tapet fra Retrovilla da, det blir sjarmis, tror dere ikke?


Min herlige linselus er med!!


Litt småting inni for anledningen, mine første sko, en spilledåse kjøpt til magetrolle av noen herlige nabobarn på ferie i sommer, en loppebok og min gamle bamse! (Ser at bamsen må ha seg en vask...)


Men, hvem har vi der...???


En gammel venn??


Det er vår gamle venn Blinky!!!


6 kommentarer:

Skjerstad sa...

Ai ai !!
Dette blir knall ;)
Ser det for meg ja, og gleder meg til å se det ferdig :)

Blinky må være med :)

Lene sa...

Åh, den blir nok fin med retrovilla tapet ja! Må dra til København engang. Gå amokk i butikken der. Hehe.
Lenge siden sist, Blinky!! :-)

gult hus i svingen sa...

Ser så veldig godt det skapet blir enda finere med tapet inni:) Blinky må være med ja...og Zelda selvfølgelig:)

Trine:)

Kristine sa...

Kjempefint skap da :)
husker hvor mye tid jeg og brukte på barnerommet, planla.. innredet.. storkoste meg! De første 8 månedene sov han jo på vårt rom, og nå sover han riktignok på eget rom, men av en eller annen grunn føler jeg ikke heeelt han setter pris på min store innsats enda, hehe ;-) Redebygging er megakos!!!

Hanne fra Landet sa...

Hærlig!!

Hanne fra Landet sa...

Hærlig!!