torsdag 20. september 2012

Flaks kjøper lykke

Jeg hadde et gavekort på en interiørbutikk her i nærheten som jeg ikke hadde brukt opp. Her om dagen fikk jeg nyss om et flyttesalg og bestemte meg for å ta turen SNAREST!
 Det var en god avgjørelse... For hva møtte meg der...?




OMG! En Roberts Radio med DAB+ i GRØNN til halv pris???? Seriøst, har dere NOEN GANG sett det?? ;) 
Den er jo ærlig talt fortsatt dyr, 1300 kr! Men med gavekort endte jeg opp med en ekte grønn Roberts Radio til 800 kr, og det kunne jeg rett og slett ikke gå fra, selv om jeg egentlig ikke bør bruke så mye penger på meg selv akkurat nå... Hehe...

Men, det gikk som det måtte gå! Hjerter i øya og:


Dere skal få være med på følelsen av å pakke ut en slik:










Jeg må bare innrømme at lyden i min elskede Tivoli Radio er bedre, men den blir å stå på stua å spille i hele huset, denne går jo på batteri om blir med hvor jeg enn måtte ønsker. Kanskje til og med inn (høyt oppe på en hylle) på barnerommet av og til! :)

11 kommentarer:

Skjerstad sa...

Hvilken lekkerbisken !!!
Og for et kupp :)
Hurra ;)

Ellen Louise sa...

wooow grattis!! Absolutt pengene verdt spør du meg!! :D

Alexandra sa...

Å så fin! Ett kupp rett og slett! Og man må unne seg noe fint innimellom ;)

Glede sa...

Så heldig, kjempekul! Og de lampene fra Muuto er jo bare rå. Har du sett alt det andre kule de har? Vi har hyller derfra, og en av de nye stolene står høyt på ønskelista. :) Så kjekt å innrede barnerom da. Juhu!

Duse Pasteller sa...

LOVE!!!
Lucky you! Hadde blitt superglad!!:D

Tine i Rosablokken sa...

Tusen takk for at du delte utpakkningsgleden. Ååå den er så fin, hørte rykter om at vi skulle få akkurat en slik i bryllupsgave, men jeg må nok få tak i den selv ;-). Heldiggriss! Verdt 800 (!) kroner, dessuten kommer babyen til å få god bruk for den. Branetimen hvor som helst, hallo!

Åse Marit sa...

Kjempefin! Eg er superfornøgd med min Roberts i svart, berre så synd den ikkje er dab..menemen.

Veldig artig å finne slike superfine ting på salg, litt flaks skal ein ha av og til:-)

Kjekt med innredning av barnerommet! Gratulerer så mykje:)

Fiiin helg til deg!

Lottemora sa...

Åååå, for en lykke! Takk for at du delte hele opplevelsen med oss. Litt misunnelig på den ja.

Ha en fin kveld

Klem
Lottemora

smileull sa...

Herlighet! For et kupp! Heldiggrisen :) Jeg har forresten ikke fått med meg før nå at det er baby på gang - GRATTIS! :)

Randi sa...

Denne var knallfin!! :) Fikk lyst på en akkurat maken :D Ha en fin lørdagskveld! KLEM.

ekteheimelaga sa...

Åh, jeg er så sjalu! Dyr, men akk oh ve! *sikle*