lørdag 1. september 2012

En babyvegg er malt!

Jeg endte opp med å endre fargevalg og bare satse!!
Fargen var et tips fra Med Fargestifter Tæll, og nå er den klistra til min ene vegg! :)

Litt vanskelig bildelys, menmen, dere får prøve å tyde.



I hjørnet der ser dere en flekk av en gråfarge jeg kjøpte til resten av veggene, når jeg fikk den på veggen viste det seg at den ble lilla, så nå avventer jeg til etter ultralyd om to uker for å finne ut kjønn... Hehe...

Takk for tips til skåler også forresten, men jeg skal ikke bruke den som skål, så jeg har fortsatt ikke helt funnet den rette, jakten fortsetter! :)

10 kommentarer:

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Hei og hopp! Fargen gjorde seg veldig bra påveggen. Tror det kommer til å bli lekkert!

En støvel og en sko sa...

Fin farge! Og, GRATULERER med baby i magen. Spennende tider i møte.
Klem :-)

Gunnhild sa...

flott farge! tror det blir et kjempefint rom, kjekt å ha et slikt prosjekt i ventetiden :)

Duse Pasteller sa...

Den ble fin!
Gleder meg til å se fortsettelsen!
Klem fra meg og Leon:):)

gult hus i svingen sa...

Så spennende med det barnerommet:)
Fin babymage;)
Trine:)

Glede sa...

Fargen ble kjempefin! Så spennende det blir for dere å høre om det blir gutt eller jente. ;)

Glede sa...

Skulle gjerne bedd deg på venninnekveld forresten..! ;)

Randi sa...

Så herlig farge!! Og ja,nå er tavlesævven oppspist :p

Mor og datter sa...

Takk takk takk :)
Ja det er store forandringer i livet nå om dagen :-)
mye å blogge om framover!hihi

Tine i Rosablokken sa...

Blir kjempekult og fint! Jeg tror vi malt stua i samme gråfarge som du prøver. Ble ganske lilla først men det roet seg ned etterhvert, litt lillaskjær er det. Men mannen kaller det romskipgrå og er fornøyd, så da får jeg være det og :-) lur du som tester ut først :-D


Tusen takk for drit awesome kommentar hos meg forresten, da ble jeg så glad :-D


Ha en riktig god helg :-D