torsdag 13. september 2012

Det ble....

....blått i magen!!!

Jeg har en liten GUTTEBABY i magen!! :) Og han kommer rundt 5. februar en gang!

Nå braker det løs, tapet til møbler!

Jeg DIGGER denne:


Men mannen er ikke like overbevist.

Og denne er fryktelig søt da:


Jeg laga for en stund tilbake et mønster selv som hadde vært litt morsomt å bruke på tapet eller stoff:


Zoom:


Veldig enkel, men jeg er rett og slett så glad i roboter!!

Uansett så er det jo enkelt å forandre fargen på bakgrunnen om jeg heller vil ha blå! <3 p="p">



GJETT om jeg koser meg da dere??? Jeg har det rett og slett dritbra!! ;)

14 kommentarer:

Skjerstad sa...

HURRA !!!
Så artig å høre at alt står bra til :)
Roboter på gutterom det er jo supert ;)

Lottemora sa...

Så artig da!! Og så herlige mønster!

Klem
Lotte

Louise sa...

Så koselig! Gratulerer med guttebabyen:-)

Glede sa...

Fantastisk!! Jeg er så glad på dere sine vegne!! Var så mange fine tapeter, men robotene er kule synes jeg da. :) Kanskje den gule? Stooooor klem

Lene sa...

Hurra! Guttebaby :-) spennende tid foran deg nå. Kos deg med valg av tapet og alt! Klem Lene

Fargebarn sa...

Gratulerer så mye! Så koselig!
Kjempefine tapeter da. Liker godt den fra Ferm-Living, men du har jo vært kjempedyktig og laget en selv....
Flink du er!

Fargebarn sa...

Gratulerer så mye! Så koselig!
Kjempefine tapeter da. Liker godt den fra Ferm-Living, men du har jo vært kjempedyktig og laget en selv....
Flink du er!

Guri sa...

Så hærlig!! Nå må du ikke ta helt av da med blåfargene dine ;)
KLÆM

gult hus i svingen sa...

HURRA for gutten og de stolte foreldrene:) Klart du skla ha det robotmønsteret som du selv har designet:) E.T- tapet blir litt mye, synes jeg:) Blå bakgrunn til robotene dine.....selvfølgelig:) Blir spennende hva dere velger som navn på vidunderet:)
Gled deg til fødselen, det ER en utrolig opplevelse:)

Varm klem inn i helga fra Trine:)

Duse Pasteller sa...

Hurra!:D
Holder med mannen og stemmer for roboter framfor ET!;) (litt for skummelt, synes jeg...;)
Kos og klem fra Janni og veldig kosete Leonpus:):)

små øyeblikk med cams sa...

Gratulerer!
Så fin blogg du har, legger meg til som følger her hos deg :) Gleder meg til fortsettelsen!!
Ta gjerne turen innom meg også, da blir jeg så glad ;)
Ha en god lørdag!!
Klem Camilla

Lidyll sa...

Hei søte du!
Vært litt lite kommenterering og bloggrunder på meg i det siste dessverre....så beklager at det ikke ble lagt merke til før nå....

...men HIPP HIPP HURRA!
Gratulerer så masse med "bolle i ovnen" og så morro med en liten gutt! Smiler fra øre til øre på dine vegne! Gleder meg til å følge videre på dine fine krumspring når du steller og fikser klart til gullgutten.for ikke å snakke om den fiiine voksende magen din:)

Det er såååå god energi her inne på bloggen din nå-den smitter over på meg altså! Søte du:)Må jo bare smile jeg:)

Sender deg en kjempe klem, søte du:)

Hanne fra Landet sa...

ET var råkul!!

Marthe - Fruen fra Trondheim sa...

Ååå, gratulerer med to be-guttemamma. Det er helt fantastisk! Også får du barn på den beste tiden på året:) Syns du må skaffe deg happylights ja :) Spennende å se! Klem fra meg