mandag 17. september 2012

Bli lampe!

Vi har tilgodelapp på Norway Design i Trondheim etter vi gifta oss, og jeg hadde ikke helt funnet det rette før. Men i forrige uke skulle jeg innom en tur for å se, og hva oppdaga jeg??
BUTIKKEN VAR SØKK BORTE!!
Fikk litt panikk, den var helt tomt der inne og det hang ingen lapp i vinduet!
Neeeeeeeeij!!
Men så gikk jeg på nett å fant ut at de bare hadde flytta ei gate nedover... Hehe... Puuuuuh!!

Ikke bare hadde de flytta, de hadde også utvida! Og tatt inn flere merker!
Deriblant Muuto med sine fine LAMPER!
Og hva trenger jeg til barnerommet og soverommet vårt? TAKLAMPER!

Disse gir så fint dempa lys, så jeg tenker å ha to på barnerommet, siden det er ganske langt og smalt.

Vurder kombinasjonen gul og grå.


Eller kanskje blå og sort? Eller blå og grå??


Og kanskje lilla på vårt rom?


Så fine farger, vanskelig å bestemme seg! *Luksusproblemer*

3 kommentarer:

Lene sa...

Fine lamper, jA. Syns gult og grått var en fin match. Men mange kombinasjoner å velge mellom!

Tine i Rosablokken sa...

Kjempekule lamper, men hadde det ikke også vært kult med to gule?
Digg med gavekort! Vi har rundt ti tusen på gavekort som vi skal bruke på gøy :-D

Kikki sa...

Suuuperkule lamper da! Syns begge kombinasjonene var fine.. Luksusproblem ja... :)