tirsdag 7. august 2012

Bolle!

Ja, nå har jeg ENDELIG bolle i ovnen.... ;)
Veien har ikke vært lett for oss, det har tatt tid, penger og mange, mange, mange tårer og lange dager! Men nå, tre og et halvt år, en drøss med prøver, tester og tre prøverørsforsøk senere så sitter jeg her og er deilige 14 uker inn i graviditeten og venter på et lite menneske skal dukke opp i februar!
Hele historien her ekstremt lang, og jeg har rukket å gjort meg mange tanker om prosessen det ert å slite med å få barn. Jeg tenkte ikke å skrive så mye mer om det, dette er en lykkepost, men om noen lurer mer på ting så er det bare å spørre, I'm an open book! :)


Så, det er litt på grunn av denne bollen vi nå har flytta til større rom, og gjesterommet som var skal nå bli BARNEROM! BARNEROM!!

Jeg gleder meg så vanvittig mye til å kose meg med soveromslaging, begynt å tenke litt på det allerede, selv om de største tingene ikke starter før om 5 uker når vi finner ut om det er en hun eller han... Gleder meg til det også!! Gleder meg til så mye!! :)

Så det er mulig det blir litt mye barneromsprat her fremover, siden det er høstprosjektet mitt. Håper dere blir å like utviklingen! :)

31 kommentarer:

Hilde sa...

GRATULERER!!!! :-)

KROnPRINSESSENE sa...

GRATULERER :)
Må ha vært en vanskelig periode dere har vært gjennom... Kjekt å høre at det nå er ett lite lykketroll inni magen din :)
Og barneromsprat - det liker vi!
Jeg holder på å forandre på 2 av våre barnerom. De vokser seg så store at både større seng og skrivebord er nødvendig ;)
LYKKE TIL videre i svangerskapet.
Klem May Helen

Bondekjerringa sa...

Herlig! Gratulerer så mye :))

Louise sa...

Gratulerer så mye med bolle i ovnen!
Og kos deg masse med barneromsplanleggingen, det er gøy det!
Gleder meg til å følge med.
Klem:-)

Maratonjenta sa...

Gratulerer Elin!
Ikke rart nesting-prosessen er igang:-) Nyt graviditeten og ta vare på deg selv.

Stor klem fra Maratonjenta (denne gangen direkte fra Maraton).

Glede sa...

HURRA! Er så utrolig glad på dere sine vegne, dette er så fantastisk kjekt! Ønsker dere masse lykke til framover. Dere har sååå mye å glede dere til! Klem

Lene sa...

GRATULERER SÅ MYE:-), Vet akkurat hvordan det der er. Har vært gjennom akkurat det samme, dog uten resultat...enda....

Kristine sa...

Hurra!!!
Jeg vet godt hva du har vært gjennom ;-) Men, alt det blir glemt når den nydelige lille bollen ligger på brystet ditt. Masse lykke til videre i svangerskapet. Vil gjerne høre og se masse barneromsnakk!
klem

SusanneInterior sa...

Gratulerer så masse med bebbis i magen :)

Kos dere masse i tiden fremover :)

Alexandra sa...

Masse gratulerer!!!

Christina Mari Paulsen sa...

Hurra!
Gratulerer så masse med bolle i oven,så gøy!
Nyt tiden.
Klem Christina

ekteheimelaga sa...

Hurra for gledelige nyheter! Alltid kjekt å høre at noen som prøver veldig også lykkes. Det gir oss andre et lite håp også!
Er det prøverør som var vellykket for dere, eller ble det "på slump" etter tredje forsøk? Det er jo egentlig ikke viktig nå som dere venter et lite knøtt. :) Lykke til med graviditet og barneromsplanlegging! :)

ekteheimelaga sa...

Sv: Hehe, hvis dere er heldige og kan få fire søsken til denne lille krabaten, så er jo det gull! :D

Lene sa...

Ååh, gratulerer så mye :-) du har nok vært igjennom en lang og tøff prosess, men det ble lys i enden :-) kos deg, nyt det! Gleder meg til å følge deg fremover. Klem Lene

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Gratulerer så mye!!

Duse Pasteller sa...

Åhhh, så bra!!! Gratulerer!!!
Er så glad på deres vegne! Spesielt når barnet er så etterlengtet!!:D
Klemmer fra janni og Leon:):)

Gunnhild sa...

Jippi!

gratulerer så mye!!
jeg har også bolle i min ovn, så barneromsprat og annet et baare kjekt :) :)

gult hus i svingen sa...

Gratulerer til dere begge:) Blir helt rørt jeg nå, det er ei flott tid som venter dere alle 4;)
Trine:)

Randi sa...

Gratulerer så mye!! Det blir stas :)

Guri sa...

Så hærlig!!! Gratulerer :)
Litt barneromsprat kan vi godt holde ut med ;)
KLÆM

Skjerstad sa...

Hurra !
Jeg smiler med deg :)

Mariannes blogg sa...

Gratulerer så uendelig mye!
Selv fikk vi vårt etterlengtede barn etter 10 år som gift:)
En nydelig liten gutt hentet hjem fra Sør Afrika.
Kos dere med alt fremover!
Smil fra Marianne

Sommerfjøsen sa...

Så fantastisk! Blir rørt og glad! Sitter med en bolle i ovnen selv og er ganske spent sjæl. Lykke til med graviditeten og barnerom! Det gleder jeg meg til å se! Hilsen Elisabeth!

Aslaug Marie sa...

Gratulerer så utrolig masse! :D

Ann Kristin sa...

Gratulerer!!!! :-D

Alven sa...

Gratulere så masse :-) gode nyheter :-) Kose deg med svangerskapet :-)

Klem

Fargebarn sa...

Gratulerer så mye! Det kan ikke ha vært lett for dere. Så bra at det nå er et lite liv i magen. Gled deg. Selv om det er en enorm omveltning å få barn, er det helt fantastisk. Ha et nurk på magen og snuse på og kose med. Får ikke nok av mi som blir en måned i morgen.

s h i n e d e s i g n sa...

Så utrolig flott! Er glad på dine vegne :-) Masse lykke til med magen og oppussingen av rommet til den lille! Klem

Fargevandring sa...

Åh, for et gledesinnlegg...GRATULERER SÅ MYE :-)

Hanne fra Landet sa...

Verdens søteste bolle!!

Mor og datter sa...

GRATULERER MASSE!!!! :)

vi venter å en liten en :) i januar!