søndag 8. juli 2012

Back from the dead??

Ja, eller, nesten kanskje...
I alle fall begynner det å rykke i interiørarma igjen!
Jeg gikk akkurat ut i ferie, så først blir det 11 dager i Frankrike, MEN når vi kommer hjem starter et nytt prosjekt!

Vi skal bytte soverom.

Det vi har nå tror jeg ikke jeg noen gang har lagt ut bilde av,  jeg h-a-t-e-r det rommet! Det er mini-lite, har skråtak, blir steinvarmt om sommer'n (eller, ikke nå da, men så er vel dette mer "sommer" enn sommer...) og iskaldt om vinter'n. Så nå skal vi ned i første etasje. Rommet som skal bli soverom er for øyeblikket garderobe... Så det å gå gjennom alle skapa å finne nye plasser for alt rotet blir en utfordring, men den tar jeg på strak (interiør)arm, jeg trenger nytt soverom!

Dette er rommet som skal bli soverom:












Arg, umulig å ta skikkelige bilder der ikke, for trangt! Disse tok jeg for en stund siden, heldigvis, det er ikke snø her for øyeblikket... :P

Uansett, dette er gjørelista:

  • Sortere og kaste rot fra skapene.
  • Skru ned skapene. (Interessert? Havner på finn, ikke veit jeg om noen kjøper garderobeskap der...)
  • Legge lister (de ser ut til å mangle, tipper de som satte inn skapene tok de av for å få de inntil veggen)
  • Male opp veggene. (Farge? Ikke avgjort, men rommet er ikke veldig stort, så kan ikke være mørkt. Men trenger heller ikke være hvitt!)
  • Flytte den digre senga fra rommet oppe til rommet nede.
  • Kjøpe nye madrasser, takk og farvel!
  • Må ha ny lampe...
  • Henge opp noen bryllupsbilder på veggene. Elsker bryllupsbildene våre, blir så glad av å se de, hadde så flink fotograf!! :) 
Gleeeder meg til å komme i gang! Oppdateringer kommer nok underveis!

God ferie så lenge! :)


2 kommentarer:

Lottemora sa...

Endelig er du back in business! Kos dere masse på ferie

Klem
Lottemora

Manuela - Mrs Hardy sa...

Så bra du er tilbake!!
Ser ut som et bra prosjekt, du får nok solgt de skapene på finn ja :)
Og de bryllupsbildene var nydelige!
God ferie i mellomtiden ;)
mrs-hardy