søndag 22. januar 2012

SÅ kul stol...

...at jeg faktisk daffa meg til å legge ut et innlegg! (Med litt streng oppmuntring fra Hanne)

Jeg var på Bruktbo på Stjørdal med Hanne i forrige uke, og mens vi sto der å hang så kom det inn DE fine stolene! Jeg måtte bare ha en....! Kan også lese om oss her.

Denne skjønnheten må nok renses, og den må få ny skumgummi i ryggen, men ellers i tipp topp stand!


Jeg DIGGER den! Og pus har elska den fra den kom inn døra, av en eller anna grunn! Vevd av catnip?




8 kommentarer:

Lene sa...

Råkul stol! WOW :) Elsker den oransje fargen!

Kult å "se" deg her igjen og! Ikke forsvinn igjen da :)

Klem Lene

Frk.Eplegrøt sa...

Hei!
Den var rå lekker!Litt av et kupp:)
Ha en fin søndag.
Hilsen Frk.Eplegrøt

Guri sa...

Knallstilig!! En sånn en kunne jeg også tenkt meg ;)
Klæm

Skjerstad sa...

Så morro at vi har like og unike stoler ! :) Den er dritfin !!

Klæm fra Janne

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Rå tøffe:)Passer rett inn hos deg...lenge siden vært her nå...
kos deg og ha en fin kveld
klemklem

Pia sa...

Den var kul, ja!

Hanne fra Landet sa...

Hallo du gode nabo!! Bare digger at Blinky har fått plass mellom stolryggen på det første bildet!!!

Gleder meg til neste gang vi skal på Bruktbo... Tenker vi tar med henger da....bare sånn i tilfelle...
Vi har jo kjørt på tom henger før vi. Du kan få kjøre neste gang da!!

Snakkes i morgen!

Glede sa...

Hei på deg en mandag! Kjempekul stol - likte veldig godt formen på den! :) Klem