søndag 13. november 2011

Organisere gorganisere!

Vi har to bad her i huset, hovedbadet er oppe, der er det masse skapplass, og badekar.
MEN nede er god-dusen! OG det er mye lettere (og billigere) å holde varmt. Er det skapplass?
NOT - AT - ALL!
Så hva gjør man så? Man raider ikea! Oh, takktakk ikea!


Du gjør vaske og støvtørkinga så mye enklere!!
Disse nye skapene gjør kanskje ikke badet vakrere, men de skjemmer ikke direkte, og de gjør livet mitt lettere, så jeg ELSKER dem! ;)


Jeg kjøpte de i hvitbeisa eik, passa best til badet, tror du ikke...?

Har dere forresten sett filmen Up? Det huset flyr med ballonger?


Nesten det samme!? :D

7 kommentarer:

Hanne fra Landet sa...

Hvor ble det av flying-Runar da?

Solrosa sa...

Hei! Håper du har det bra!! Fine kommoder. :)

Tovepia sa...

Håper alt stå bra til, Ikea er toppers!
Ha ei fin og ny uke, klem fra meg;)

Lene sa...

Får aldri nok av oppbevaringsplass. Det er et must! Syns de var fine jeg. Ikea elsker vi! :)

Ellen Louise sa...

Så fint bad du har! Den dusjen så kjempe digg ut. Syns det ble fint med de skuffene, de passa godt til flisene.

Elsker up filmen! det var veldig stilig med luftballongen og husene:D

God mandagskveld
Klem:)

Herman Grans ♥ sa...

Kult! Ser ut som dei flyr ja :D

mrs60 sa...

Alltid kjekt med plass på badet:) skal sjekke ut retrovilla.dk sine tapeter, for nå er jeg lei den stygge skyvedørsgarderoben! veeeldig fine bryllupsbilder forresten:)