fredag 4. november 2011

Jeg har inspirert!

Leste tilfeldigvis i adressa her i kveld og kom over artikkelen om Vigdis Hårsaker sitt hjem.
Der viste de bilde av et bord hun hadde laga:

(Fra Adressa)

Så det kjent ut? Det er ikke så rart, det er VELDIG likt det jeg vant med i Bolig Pluss:



Det må jo nesten være meg hun har fått det fra, det er jo for likt til å ikke være det!?!

De skriver at hun har en blogg som heter Mr and Mrs 60, men jeg finner den ikke. Noen som har sett den??

Og god helg folkens!! :)

14 kommentarer:

Frøken Sofie sa...

http://mrandmrs60.blogg.no/

Jeg bare googla, jeg. Ekstra gøy ettersom Vigdis er trenenningen min:-) Tror nok hun har blitt inspirert av bordet ditt, forresten. Kjempefint :-)

Skjerstad sa...

Så gøy at du har inspirert :)
Jeg var inne der i ste , veldig fin blogg :) http://mrandmrs60.blogg.no/

God helg !
Klem fra Janne

Hanne fra Landet sa...

:) :) :) Og jeg ble også inspirert nå!!!

Duse Pasteller sa...

Har ikke hørt om bloggen før, men måtte selvsagt inn og sjekke den nå;)

Bordet ditt er kjempefint!! Kunne godt tenkt meg et sånt selv, men er nok for lat og for lite handy...!;)

God helg til deg!
Klem fra meg og Leon i Nord:):)

Katharina sa...

Flott bord da:) Kjenner inspirasjonen kommer...så får se hva som skjer....hvis snøen uteblir kan mye skje:)

Ha en flott kveld:)

Klem fra Katharina

Lene sa...

Du har inspirert ja :) Var jo prikk likt omtrent!

Ha en fin helg! :)

Lottemora sa...

Nå ble jeg også inspirert! Har nemlig to slike kasser liggende og slenge. Nattbord kanskje?

MissMette sa...

Veldig kjekt å inspirere andre :)
Og bordet ditt er bare rå-stilig! Ikke så rart det vant ღ Skal inn
å ta en titt på hennes blogg også
Ønsker deg en herlig kveld videre
og god helg. Klem fra Mette

Fargevandring sa...

Hei:-) Ja, det er gøy når man kan inspirere andre...håper du har ei fin helg. Hilsen Anne Lise

Tina sa...

Knaillfint bord, arti å inspirere litt! :)

mrs60 sa...

Hei! Takk for hyggelig kommentar på bloggen vår:) det liker vi.. Angående det bordet, det liker vi veldig godt, og må vel nesten takke den kreative som fant det opp:) jeg ble inspirert etter å ha lest bolig pluss, så takk skal du ha! Har du flere gode ideer, bring it on:) fin blogg du har forresten.. Skal vi følge med på! Hilsen fra oss, mrandmrs60:)

Johanna sa...

Men... er det bordet i bladet hennes, og det på bildet, ditt? Til og med kvistene og spikrene er jo HELT like, jo... det er jo umulig?

Fantastisk blogg du har forresten, jeg driver og leser meg bakover som du sikkert ser, hehe :)

Datt sa...

Hehehe, jeg hadde linka bildet fra Adressa rett inn, de hadde bytta adressen, så det var faktisk bare mine bilder som vistes!! :P Nå har jeg fiksa det! ;)

Johanna sa...

Åååh, haha, jeg leste litt fort så jeg så ikke at det egentlig skulle ha vært et bilde til der! :D

Igjen, flott blogg, gleder meg til å følge med videre :)