søndag 6. november 2011

Bryllupsfotografen...

...vår er jeg bare så vanvittig fornøyd med!!

Mark Brooke, så utrolig flink, både han og den søte kona hans som driver firmaet sammen.

Bildene var veldig viktig for meg, siden vi ikke hadd venner eller familie til stede. Å finne bryllupsfotografer i LA viste seg å være veldig lett, å velge en vær værre!! Men når jeg dumpa innom bildene til Mark Brooke vart jeg solgt, så morsomt uttrykk og så mange kule bilder! Og vi, som ikke er så veldig fotogene, ble strålende fornøyd, over hundre bilder har havna i ELSKER-mappa mi, her er et bittelite utvalg.





24 kommentarer:

AbluMoo sa...

Herlige bilder!!

Lene sa...

Det var fine bilder :) Morsomme sko dere hadde! Hehe. Litt utenom det "vanlige". Morro! :)

Hjertebank sa...

hehe, så kult ;)

Duse Pasteller sa...

Så herlige!!!!
Det så jo helt fantastisk ut å gifte seg på stranda!!
Utrolig vakkert det med himmelen:)
Nesten som man får lyst til å gifte seg selv..*sukk*;)

Lene sa...

Flotte bilder:-).

Interiør drops sa...

Åh så herlige bilder!! :)
For en flink fotograf og
så fine dere var!

Herlig det bilde med skoa
det satte bildene virkelig
prikken over i'en for meg :)

Mange klemmer til deg!

Bird sa...

Fantastisk!!! Så tøffe dere er!!!

Ann Kristin sa...

Så herlige bilder!! :)

Fargevandring sa...

Aldeles nydelige bilder!!!

Fragmenter sa...

Så nydelige dere er!! Herlige bilder, digger de to siste:-)
Klem, Elin

LiSa sa...

Det var noen kjempe fine bilder! Fint med noen litt spesielle, men samtidig fine for å vise lykken:)

Anne sa...

Veldig kult !!!

Hanne fra Landet sa...

Hærlig brudepar :-) ❤❤❤

HildeS. sa...

Gratulera så mykje med dagen som har vore.
Fantastisk flotte bilete.

gult hus i svingen sa...

Skjønner godt dere valgte denne fotografen:) Herlige utradisjonelle bilder i ett annerledes landskap:) vakkert brudepar:)
Hadde vært artig å se hele albumet:)
Fin uke til deg:)
Trine:)

Glede sa...

Dere var bare helt nydelige denne dagen! Superfine bilder! :)

Guri sa...

Fantastisk flotte bilder av et flott par!! Heldig med den ja ;)
Klæm

Sølvi sa...

Hva mener du 'ikke så veldig fotogene'??? Dere er jo kjempefine på bildene!!! For en vielse, da! OG så kult med tøysko.
Klem

Skattejegeren is back :D sa...

Så fiiine dere var :D å digger skoa ;)

Fargevandring sa...

Hei igjen:-) Teipene mine har jeg kjøpt hos Uguisu...bare google navnet så finner du den utrolig fine, japanske nettbutikken:-)

Lottemora sa...

Så kule bilder! Nå har jeg ikke møtt mannen din, men bildene var iallfall helt DEG

Ha en fin kveld

Klem
Lotte

Høytrykk sa...

Nydelige bilder!

SusanneInterior sa...

Oi oi

Gratulerer så masse med bryllupet :)

Nydelige bilder også ♥
Jeg likte sko bilde veldig godt :)

Gunnhild sa...

så utrolig stilig! ;) grattis foresten!!