onsdag 9. november 2011

Blinky lever i frykt

Ser dere ikke det?


Frykten i øynene til Blinky og Lille-Blinky...??


Hvorfor spør dere? Jo, Blinkyene har oppdaget en forandring i heimen.
Dere vet jo at jeg har vært fraværende på interiørfronten en stund nå. Jeg har oppdaget hvorfor inspirasjonen min stoppa opp!
Forandringene manifesterer seg veldig nære dem, bare en stol bortenfor har dette skjedd:





Bjørn står helt alene. Alt krimset som holdt han med selskap er borte...

Det som hadde skjedd var at jeg hadde nådd maksgrensa mi for pynt og fiksfakseri! :-O
Så forandringa Blikyene har lagt merke til og frykter? Jo, nå driver Datt å rydder bort ting!!
Nå tror de deres dager er talte.
Det er da ikke tilfellet, Blinky og Blinky står høyt opp på favorittlista mi, men jeg gidder ikke å si det til dem, de blir SÅ høy på pæra, rett og slett kvalme! Så nå får de stå der å se bekymra ut en stund.
Så tar de meg ikke for gitt liksom.

9 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Du skriver utrolig engasjerende! Nesten så jeg holdt pusten et øyeblikk her. Spanande!
;-)

Havfruen sa...

:)) ikke si noe......men en opprydding til tider, er på sin plass!!

Guri sa...

Å jeg som trodde at det var krimbøkene som skremte livshiten ut av dem.........

Skattejegeren is back :D sa...

Hehe :) I heart Blinky ;)

Frk:Twil sa...

Digger Blinky´ene og Hyllen de står i..

Lenge siden sist, sorry.. Hektisk hverdag gir lite rom for blogg.. DESVERRE! KLEMMER

Fragmenter sa...

Haha, de ser litt bekymra ut, ja! Her har jeg også bedrevet avnipsifisering. Høsten er ikke tid for overflod av krimskrams for min del. Men en Blinky hadde jeg aldri pælma ut!

Glede sa...

Happy torsdag! Ja, noen ganger får man bare nok og må rydde litt.. Ganske deilig med litt mindre nips egentlig. :)

LiSa sa...

Ja en opprydding er godt av å til! Bare å plukke ut en eller annen ting. Eller man kan ta det helt ut å tømme rommet for alle små krimskrams. Da kan man sette inn ting som betyr noe :)

tusen takk for fine kommentarer hos meg!

Ønsker deg en fortsatt fin torsdagskveld!:)

Herman Grans ♥ sa...

Hehehehe