lørdag 22. oktober 2011

Når bloggedamer pauser bloggingen er som oftest dette grunnen!


De er gravide!





UPS! BUSTED!!
Så, det gjelder altså ikke meg... Dammit!



Men jeg og Blinky hadde det fantastisk morsomt med dette da!!
Lurte vi dere?? Trodde dere at jeg var mamman til Blinky??
Da er dere i såfall blinde, Blinky og jeg er jo nesten like gammel!!


Men, jeg har fått meg ny linse! Fikk gavekort på Japan Photo i bryllupsgave, så jeg kjøpte en helt enkel nybegynner-fastlinse! Ikke helt fått lært meg å bruke den skikkelig enda, men jobber med saken.


Mor-vasen! <3


Også fikk vi bestilt fotobok fra ferien hos Japan også. Lille-Blinky passer vokter den sammen med et nytt (gammelt) fat fra loppis.

24 kommentarer:

Fruen fra Trondheim - Marthe sa...

Hahahaha, du lurte ikke meg nei, men det er så sant;) Blir det brått stille er det som oftest pga crappy form og en bolle i ovnen som er grunnen.

KULE BILDER!

ha en herlig lørdag:)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

He he ble nesten lurt nå:)
Morsom fremføring..
ha en fin lørdag..

Bird sa...

hihi. Søta!

Havfruen sa...

hehe:) HErlig innlegg:)
Grattis med ny linse. Ett slikt fat har jeg på hytta...i mørk turkis:)
Du skulle vært på fosen i natt..eller ikke. Stormet godt rundt huset her....
Ha en fin dag:)

Tovepia sa...

Hei på deg, long time, no see!
Jeg er heller ikke gravid..takk og lov..ville vært en medisinsk sensasjon i så fall:O)
Artige bilder!!
klem fra mæ;)

Lene sa...

Ja, det er så sant så sant. Graviditet gjør mye. Gjør også at man ikke har tid til blogging.. Hehe. :)
Forresten: JEG trodde faktisk du var mamman til Blinky jeg. :) Dæsken.. tok feil gitt!

Ha en fin helg :)

Blandet loft sa...

hehe, sykt bra! :D

Kikki sa...

Haha - du er bare kulest!!

Glede sa...

Hihi! Det var dagens! Måtte vise den til Herr Glede.. :) Så fine bilder. Tenker at det blir artig å ta bilder når man har litt proffere utstyr!

Duse Pasteller sa...

Haha, vittigper!:P
Har savna deg! Velkommen tilbake;)
Klem, Janni

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Haha lættis! Du er god du, og så vakker du er ;) Grattis med ny linse, spennende! Jeg ønsker meg jeg også, men er grønnere en grønn på det området. Når man begynner å lese/snakke om alle disse mm etc kobler min hjerne ut..

God helg til deg!

Louise sa...

Du lurte meg et øyeblikk! Tenkte litt; 'åja det var derfor de giftet seg i junaiten'. Men så var det bare blinky;-)
Godt å ha deg tilbake!
Klem:-)

Guri sa...

Luringer ;))

Skattejegeren sa...

Hehe så søt du er ;)

Hjertebank sa...

hihi ;
Bilder er gode minner å ha ja ;)

Lottemora sa...

Der gikk jeg nesten fem på ja :-)

Klem
Lotte

I en Eske sa...

He he morsom du! Har vært stille hos meg og en stund nå, men var ikke det som var grunnen hos meg heller:P Bare vært på tur! ;)

Monica sa...

hehe syns magen vr litt liten og spiss så jeg stusset litt, men tenkte at jeg måtte gratulerer så¨du lurte meg ja... hihi ble veldig rolig på min blogg pga det;) klem monica

Supersnuppa sa...

Hoho, jeg trodde du var på tjukka nå ja!
klem

Solrosa sa...

Du er jo bare morsom! Den mest morsomme interiørbloggeren, synes jeg. :) Håper alt er bra og at ferien var topp - noe jeg har skjønt at den var, ja. :) Klem

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
hehe du lurte iallefall mæi:D
Men e sant som du skriv, at det e ofte bolle i ovnene som e en stor grunn til at mange av oss bloggdamer tar en bloggpause. E vel det som e grunnen her hos mæi:)
Gratulere så masse med ny linse:)

an-magritt sa...

Velkommen tilbake!!
Hurra for at du og Blinky er her igjen.

MissMette sa...

Hehe... :) og du lurte ikke meg heller, eller jo nesten :D Gratulerer så mye med ny linse :) Spennende tider fremover... Ønsker deg en superfin fredag og helg som kommer. Klem fra Mette

nr14 sa...

hehe....morsom serie med bilder:) Ha ei fin fin helg....nesten sommer i byen jo:)