søndag 16. oktober 2011

Jajaja, jeg har kommet like hel hjem!

Og jeg har bare gått rett inn i en ny travel-periode!! :-O

Men, vi avslutta i alle fall turen med å besøke San Francisco! Fine, fine San Francisco! :)




Og vi måtte selvfølgelig ut til Alcatraz en tur!





Før vi inntok siste dagen her:


(Okay, det skal sies at vi hadde bare tålmod til å ligge her en og en halv time... Det betyr at vi til sammen på hele ferien lå å sola oss i 2 timer! :P)

Men, som sagt, etter at vi kom hjem har det gått salg i slag.

OG, jeg holder på å prøve meg på logo! Bare en begynnelse enda, men morsomt å holde på med! :)

14 kommentarer:

Glede sa...

Gooood søndag! Der er du jo! Tenkte på deg tidligere i dag, da jeg så at du ikke hadde oppdatert på ei stund. Heldigvis er du her igjen! :) Er jo slik vi holder kontakten for tida, du og jeg. Klem

sylvia sa...

hei.
velkommen hjem,
wow for en tur dere har hatt, gode minner i lang tid her,
så herlig.
ha en fin søndag.
klem fra sylvia

Lene sa...

Velkommen hjem :)
Dere har nok fått minner for livet!

Ha en fin søndag :)

Hilsen Lene

Lene sa...

Velkommen hjem. Alltid travlet etter ferie ja. Kul logo:-)

nr14 sa...

Velkommen hjem:)Du har vel litt å ta igjen etter turen ja for det var jo ingen liten tur. Fru også nå:)

Ser jo ut som du har dreis på den logo-laginga også:)

Lottemora sa...

Velkommen hjem. Ser ut til at dere har hatt en fin tur

Klem
Lotte

Hanne fra Landet sa...

Vi liker at du er hjemme!!!!
Jeg vil også lage logo!!! !!!

Ellen Louise sa...

Fiiine bilder, ser flott ut der!!

Ønsker deg en herlig søndag:)
klem Ellen Louise

Hildemiho sa...

Velkommen hjem! og heldige deg, ser ut som en drømmeferie. sanfransisco står høyt oppe på listen over drømmeplasser å reise til....

Havfruen sa...

På tide med en tur til vakre fosen nå....
Ser ut som en suveren tur, minne for livet:)

gult hus i svingen sa...

Velkommen hjem, selv om vi har truffet hverandre på loppis etter hjemkomsten;)Dere har hatt en opplevelsesrik tur, skjønner jeg, og soling er da bare booooring:)
Du blir vel med på bloggtreff på Verdal'n?
Klem Trine:)

Mariii sa...

Velkommen hjem ; hyggelig å se deg igjen gitt. Long time, no see..
Håper dere har hatt en fantastisk tur !! Ønsker deg ei flott uke :D

Pst! You look smashing !!

Klem
/

LovisaTendensen sa...

Ser ut som et eventyr, denne turen deres ;)) Sikkert en tur som kommer til å huskes lenge ;)) flotte bilder du har tatt.
Logo er gøy, hva med å lage tegnet "&" med ledningen i stedet for å skrive " og" ? Tegning og skrift kan "smelte" litt sammen...
( vet ikke om du var ute etter kommentar på den, men jeg ble så engasjert ;))

Sommerfjøsen sa...

For en deilig ferie! Nå fikk jeg lyst å reise til USA og Canada igjen!