mandag 12. september 2011

Her kommer litt bilder fra turen mellom Sunnyvale og LA

Hadde visst glemt å legge ut bilder fra turen langst Route 1!! :-O

Vi var On the road! Litt skådde når vi kjørte langst Rout 1, dessverre!


Monterey! Supersøt plass, skulle gjerne hatt mer enn en time her!




On the road again!



Motellet i San Luis Obispo.


Ellers i San Luis Obispo, MASSE søte hus!



OG søt frokst-plass!


On the road again...


Santa Barbara! Og en koselig plass! Disse bildene er fra havna der.





OUTLET UTENFOR LA! OMG OMG OMG!!

2 kommentarer:

Torhild Beate sa...

:) jeg smiler her jeg sitter fordi jeg nu repeterer min egen tur langs route 1.Ja tåke hadde vi også...synd fordi da ser man jo ikke alt det flotte,litt så vi da og flott e det. Kjempe yndige Hans & Grete kakehus.... ahhh jeg drømmer videre.

K@ri sa...

Hei du!
Jammen har du fått gifta deg siden sist også :-)
Og hvilken tur!
Jeg sender deg mange vakre tanker for resten av turen.
Klem fra K@ri*