mandag 1. august 2011

Hei å hå!

Her skjer det INGENTING på interiørfronten for tiden!
Er det sol er jeg ute å soler meg, er det overskyet er jeg på tur, er det regn sitter jeg foran pc'n.
Huset er rotete og jeg har det toppers! :)

Hva jeg gjør når jeg sitter foran pc'n, siden jeg er fraværende i blogglandia...??



Bilder fra http://www.omnihotels.com/

Jeg tenker USA! :D
Tre uker til vi reiser, og vi skal være der i tre uker.. Deilig! Bildene over er fra hotellet vi skal bo på i LA, fant en super deal på nettet på dette herlige hotellet, så jeg er strålende fornøyd!

Jeg kommer tilbake til interiør igjen når ikke ferie er alt som står i hodet mitt altså! Og kommer nok noen fine interiørbilder fra USA også... :)

16 kommentarer:

Havfruen sa...

Hei å hå....jeg tenkte faktisk på deg i dag....og lurte på hvorfor det ikke var noe "lyd" ifra deg:)))
Sola??? Kor e du??
Riktig god tur til USA:)

Tovepia sa...

Sannelig godt å høre fra deg igjen;)..og jeg skjønner hodet er fullt av ferietur, for dette så snacksy ut!!
Klemmings;)

Fragmenter sa...

Ååå, jeg vil også til LA!! Kose deg masse!
Klem, Elin

Supersnuppa sa...

Ferie er gyldig bloggestopp-grunn:)

klem

Hjertebank sa...

God tur ;)

Hege sa...

Riktig god tur til USA!
Kos dere masse:-D
Klem, Hege.

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Det høres som du har spennende ferie i vente:)
klemkelm

Kaoskontroll sa...

For et fantastisk hotell! :)

Her er også huset rotete. Og jeg blåser i det, for jeg vil være ute! ;)

Nyt, nyt, nyt sommeren og feriedrømmene! Stor klem

ReVinyl sa...

Å, så deilig å ha noe å se frem til ETTER sommeren også :)

Du, jeg tenker litt lavkarbo nå...Kjenner at jeg ikke orker å følge noen kurer slavis, men har du en god bok å anbefale for litt tips og triks ;)

Herman Grans ♥ sa...

Kult hotell!! God tur :D
Gleder meg til å sjå bilder derfra ;)
Klem

nr14 sa...

Ønsker deg skikkelig god tur:)

klæm

I en Eske sa...

God tur til USA!! =)

Fargevandring sa...

Ønsker deg en kjempefin tur til USA:-) Blogges igjen senere! Hilsen Anne Lise

Tina sa...

Håper du får / har / har hatt en fin tur!

Klæm Tina

smileull sa...

Nå måtte jeg inn og lete etter deg! Håper du kommer til å kose deg max på ferietur og at du kommer sterkere tilbake etter ferien! :D

Lidyll sa...

Hei frøken*smile*
Har faktisk tenkt på deg, og lurt litt-og så har jeg vært inne og tittet litt på dette innlegget noen ganger for å se om det kommer noe nytt...*hihi*

...håper du har det fint! Og håper dere får en super flott tur! Jeg har vært i USA to ganger (flere byer) og jeg storkoste meg begge gangene*smile* Du viser kanskje litt fra turen etterpå?*blunkesmil*

Stor klem