onsdag 24. august 2011

Hallo, hallo, hører dere meg?

Kan dere høre meg nå da?

Enn nå??

Det er så lenge siden jeg har blogga, husker jo ikke hvordan de greiene her funka!!

Hoho....

Anyways, i dag er første feriedag (åh, som jeg har venta!) og i natt/morgen tidlig reiser vi med destinasjon San Francisco!
Huset er vaska og rydda å klart til å ta imot kattepassende gjester mens vi er borte. Jepp, jeg sa kattepass... Min lille primadonna har fått sin egen dør og får overnattingsgjester og matere mens vi er borte. Jeg tar ansvar for dyr seriøst, de er ikke leker for meg, men familiemedlemmer, og behandles deretter! :)

Pakkinga er også så og si ferdig, dog koffertene er ikke akkurat fulle, de skal fylles mer der borte.


Jeg kommer til å ferieblogge litt underveis, håper dere synes det er greit, selv om dette skal være en interiørblogg?

Også har jeg forresten kjøpt meg videokamera for anledningen!

(bilde fra www.canon.com)

Så kanskje kommer det litt videoblogging også? Jobber med det å komme over at jeg høres ut som en idiot på video... Kjent problem...?? ;)

15 kommentarer:

Villa Minde sa...

Nå hører jeg deg hi-hi ;o) Du HELDIGE som skal på ferie - og så til San Francisco da!!! (Misunnelse er en uting, men... bittelitt er vel lov :-p) GOD TUR og kos deg masse, jeg gleder meg til å lese ferieblogging! Klem fra meg

Skjerstad sa...

JUHU !!! Hei å hå ;) Jeg har savnet deg ! God tur :)
Og jeg gleder meg til feriebloggingen din :)
Klemmer fra Janne

gult hus i svingen sa...

Endelig blogger du igjen:) jeg har jo hatt ferie i 4 uker og hadde nå Dattabstinenser;)
Kos dere over there og velkommen tilbake i toppform og med mye nytt i kofferten:) reisebrev? Ja takk:)

Man SKAL ta oppgaven som dyreeiere på alvor:) Vår Kira er også et familiemedlem og blir bahandlet som det:)

klem fra Trine:)

Fragmenter sa...

Så kjekt å høre fra deg igjen!! Og JA TAKK til ferieblogging!
Riktig god tur, kos deg masse:-)
Klem, Elin

Solrosa sa...

Hurra!!! God tur!!! klem

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja,lenge siden det har skjedd noe her nå:)
D får ha en riktig fin og spennende og koelig tur..
klemklem

Jane sa...

Riktig god tur og kos deg masse masse :0)

Havfruen sa...

Juhu, hører deg så vidt:)) Joho:)
Enda godt du har ordnet kattepassere!!!! Det er på sin plass, fyh til de som ikke gjør det!!
Riktig god tur, kos dere. Ja, vil ha ferieblogging. Interiør er ikke alt her i verden:)
Vær forsiktig!

Tovepia sa...

Ja, jeg hørte det var noen som ropte:O)
Så hyggelig at du ga et pip;)
God tur!!! Gleder meg til å se hva du skal begi deg ut på; kos deg!!

Fargevandring sa...

Koselig å høre fra deg igjen:-) God tur!!!

Hjertebank sa...

Dyr skal behandles fint ja. Ikke dumpes i ferietid som mange gjør! God tur ;)

Lene sa...

God tur. Kos deg masse:-)

Louise sa...

Å, du er vel heldig som skal til San Fransisco!
Blir gøy å følge med på feriebloggingen.
God tur:-)

Tevanga sa...

God tur! Og du må så absolutt ferieblogge. Og velkommen tilbake :-D

ide-puffen sa...

Haaaallooo. Der er du ja.
Bra du tar så godt vare på katten ja.
Riktig god tur.
Have fun
Klem
Randi