lørdag 9. juli 2011

Detter helt av ny stol!

Eller, altså, jeg mener at jeg detter litt av blogginga nå i sommer, OG jeg har ny stol! Jeg detter ikke av den nye stolen nei...


Jeg var så heldig at svigermor leste dette innlegget og tilbydde meg en stol hun hadde i kjeller'n!


Her snakker vi å passe inn på kjøkkenet altså!!




Og, jeg har IKKE sunket i jorden, jeg er bare - fortsatt - opptatt med andre ting og still going strong me lavkarbo og turgåing! :)


BTW: Kommer ikke bildene fra mobilblogginga frem lenger?? Piss!!

18 kommentarer:

Alexandra sa...

Den var stilig!!!

Duse Pasteller sa...

Cooool!
LIKER!
Helgeklem:)

ps: imponert av lavkarboen og turgåingen deres!!!:D

JULIE K sa...

Sånne hadde vi 4 av under hele oppveksten. Jegt syntes ikke de var fine, men nå har jeg et helt annet syn på dem og nå finnes de ikke mere. Hurra ser ut som jeg kan få til å kommentere nå : ))))

JULIE K sa...

Hurra jeg fikk det til : )))) Kommentator feltet er helt anderledes, så nå går det : ) Har jo ikke fått det til på lenge : )))))))

ide-puffen sa...

Så fin. Jeg er litt i turkis/grønn driven for tiden også. Herlig. Vi hadde slike røde stoler da jeg var liten.
Go sommer fortsatt.
Klemmers

Blandet loft sa...

wohoo! Du lever. takk for det. Og stolen..du er jammen heldig altså. Lavkarbo og tur gåring..jeg skulle gjerne vært så tøff!

Havfruen sa...

Enda bra du ikke har sunket i jorden....knall stol, perfekt for deg:)))
Nyt sommeren, klemmer fra fosen:)

nr14 sa...

Passa jo perfekt:)"ustabil" selv jeg med blogginga....er jo faktisk mye som skjer på sommeren, borte - hjemme - besøk etc:))

Håper du har fine sommerdager:)

Skattejegeren sa...

Fiiiiiiiiiiiiin :D

Guri sa...

Ja snakk om å skli rett inn på rett plass :)

Randi sa...

Kjempefin stol! passaq perfekt hos deg! Ha en fortsatt fin sommer :)

Åse Marit sa...

Knallfin stol og heldige meg har faktisk lik:-) Blir aldri lei av den og er genial på kjøkkenet sidan den tar så liten plass.

Ha ein fiiin dag!

Lidyll sa...

Hei frøken!
....du for en aldeles FANTASTISK stol! Den hadde LETT fått lov til å komme inn hjemme hos oss altså....kjempe lekker til fargene på det nye kjøkkenet ditt dah!*smile*

...her nytes late dager på hytta ved sjøen akkurat nå....deilig!
...og tenk, i dag har vi til og med sol...og i går også...nesten så man blir bortskjemt...haha...nei, stryk det...man vil jo ikke jinxe!"!! Sol leeeeenge takk!*blunkesmil*

Ønsker deg en flott sommer videre, frøken!
Sommerklem fra meg

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Tøfftøff stol!
Ha en super sommer!
Klem

Lottemora sa...

Litt bakpå med blogginga i sommer jeg også....

Stilig stol. Husker jeg hadde en slik rød for maaange år siden

Klem Lotte

Kikki sa...

Så nydelig stol! Herlig blåfarge da! Får et par slike gamle stoler av mamma nå i nye huset, tror de må trekkes om, så vi får se hvordan resultatet blir. Fortsatt god sommer!

Solrosa sa...

Kuli! Fikk tak i to røde kjøkkenstoler på Bruktbo rett før fødselen. I dag er vår lille stjerne tre uker. Lite blogging her, ja. :) Vi høres. Håper du får en fortsatt fin sommer. Stor klem fra meg :)

Bird sa...

Så flinke trimmere! Flott stol også:) gammel slager det der:)