søndag 5. juni 2011

Tusen takk dere!

Jeg setter så umåtelig pris på så mange koselige tilbakemeldinger på forrige innlegg, jeg var jo litt nervøs på forhånd... :-O Men dere gjorde selvfølgelig det til skamme ved å være deres søte vesen! TUSEN TAKK!! Jeg kan skrive litt om min opplevelse med lavkarbo senere! :)

Nå, over til litt interiør! Yay!
Jeg var en tur på Bruktbo på fredag, alltid stas å få møte på Gunda! Og når jeg var der var også "sykkel-damen" å handla. Denne gangen hadde hun ikke sykkel, gikk fra toget, også handla hun så mye at hun ikke kom seg tilbake med gange, så da fikk hun haik med meg vettu, morsomt! :)

Men, det JEG kjøpte?? Jo, en stol! En jeg synes hadde en driiiitkul rygg...



En tøffis-stol til kjøkkenet.


Litt lite stæsja bildet under her, men måtte bare vise hele stolsamlinga på kjøkkenet.

21 kommentarer:

Tovepia sa...

Og så står den i stil og matcher Blinky!! Supert!

Vigleik sa...

Jeg syns det forrige innlegget var supert. Syns det var en fint innlegg:)

Stolen var tøft, og den var skikkelig retro kul:)

Stor hilsen fra Vigleik.

Duse Pasteller sa...

Ooooh! Kuuul!!
ha en flott søndag da!;)
Klem

ReVinyl sa...

Hei Elin! Så hyggelig å hilse på deg under her da! :) Fin pie! ;) Du, jeg tror jeg hadde trengt den lavkarbon nå. Har vært syk i et par år og sitter hjemme og spiser og synes synd på meg selv...hmm...dette inspirerer meg veldig til å få kroppen min tilbake!

Du, jeg digger denne stolen! Den hadde fått flytta rett inn hos meg også...

Å det er så deilig å kommentere når jeg har en maskin som fungerer...har lånt en drittræg en i et par uker. Holdt på å bli gal av hele blogginga og kommenetarer. Vi har fremdeles ikke fått tilbake vår egen som jeg har masse bilder på og redigeringsprogram på. Jeg har så lyst til å være med på Nib sin utfordring. Tror jeg bare kjører på med uredigerte bilder (redigering har vært så fint for meg som er nybegynner med kamera ;))

Deilig søndag te dæ! Klæm

Havfruen sa...

Kul stol:) Vi hadde slike da jeg var lita....med blått respatexbord til :))
Jeg baker lavkarbobrød....
Fortsatt god søndag:)

HUSET PÅ HØYDEN sa...

så gøy! Jeg har bodd nærmere 5 år på Ørlandet, nærmere bestemt Uthaug. Var en del på Vallersund, ettersom vi hadde mange venner ved Vallersund Gård (Antroposofisk sammfun nærmest - litt skummelt). Vet ikke om du kjenner til den gården? Flyttet for 7 år siden. Nå bor jeg i Bergen :-)

Hjertebank sa...

Rødt er kult ja ;) Stilig med en miks av stoler

Fragmenter sa...

Flotte, tøffe Elin! Takk for innlegget under, kjekt å se ditt blide åsyn! Og du har vært vanvitting flink, all grunn til å være stolt:-)

Og stolsamlinga di digger jeg:-)
Klem fra Elin

Guri sa...

Stilig stol!! som passet bra sammen med de andre stolene dine :)
Og velkommen ut av skapet Elin!! Du er tøff :))
Klæm Guri

Solrosa sa...

En elsk-stol!! :)

Håper du får ei fin uke! :)

Klem

Mor og datter sa...

Kul stol!! :)

Anonym sa...

hihi, artig innelgg og javisst matcher den stolen Bliky ;)))

ha ei fin uke!

GundaM

Høytrykk sa...

Kul stol!

Så fint å se deg i innlegget under her! Gleder meg til å møte deg på ordentlig også. :)

Dorteas lille verden sa...

Kjempe kuul stol:) Heldige du! Kjempe tøft av deg å "komme ut av skapet":) Må si jeg er imponert over hva du har fått til i løpet av det siste året! Antar at det har krevdes en stooor dose selvdisiplin for å komme dit du er i dag - beundringsverdig!!! Ønsker deg en fin fin uke! Klem

mimmi-leone sa...

Stilig stol!

Louise sa...

Kjempekul stol!
Og så gøy å 'hilse' på søte deg i innlegget under her. Så flink du har vært!
Tror jeg hadde trengt litt lavkarbo jeg også:-) Men er ikke så flink med selvdisiplin:-(

Blir gøy å møte deg på Glansdagen ihvertfall!

Ha en fortsatt fin kveld.

ide-puffen sa...

Heia Elin. Så morsomt å få et ansikt. Du har vært flink med lavkarbo greiene. Så lenge du er lykkelig er det toppen. Råfin stol du fikk tak i.
Ha ei toppers uke du flotte dame.
Klem
Randi

Fhager sa...

Du er tøff-tøffere-tøffest! Og den stolen var ganske tøff den også!
Kram♥

I en Eske sa...

Digger stolen din!!

Jenny - supersnella sa...

fine stolen! Og så flott du er. Flink du har vært som har klart å gjennomføre vekttapet du bestemte deg for. Da er det virkelig lov å være stolt!

Tror ikke lavkarbo er tingen for meg.. men du må gjerne dele! Har en 5-6 kg som jeg gjerne skulle sagt hasta la vista til :)

Finfin ukesstart til deg!
klem

Randi sa...

Hei på deg!! Stilig stol!! Har så lyst å ta en tur på bruktbo en gang! Kanskje jeg også kunne fått skyss med deg til og fra stasjonen? :p Supert innlegg under!! Skulle ønske det var jeg som hadde vært så flink!! KLEM.