lørdag 25. juni 2011

Holy guacamole

Her snakker vi goodiebags!!



10 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

WOW, det var goodiebagene sine det:)

Trine:)

LovisaTendensen sa...

Hyyyyl!! Lækkeert ja ;D

Havfruen sa...

Åh.....hvorfor sitter jeg her????
Jo jeg nyter sjølukta.....

ide-puffen sa...

Jasså det var glansgavedryss på dere også. Var det gø?. Gleder meg til å se bilder og innlegg fra den store glansdagen.
Kos deg videre.

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Så flott,og så gøy at du er der:)
klemklem

Hjertebank sa...

Oioi;)

Lottemora sa...

Lurer på hvordan jeg skal få alt inni kofferten jeg.......

Lotte

designhund sa...

hei hei!
takk for en fin dag! vel hjem i morgen (i dag)!
håper du får med deg alle goodiebags'a hjem:)
Klem Tone

Shabbylishious sa...

hrmpf. Enda surere at jeg ikke fikk dratt. Vi kunne jo ha reist sammen også, vi er jo naboer. Jaja får håpe glansdagen dukker opp igjen neste år. Veldig flott goodiebag!
LineCathrin,Malvik

Solrosa sa...

Oi! Kuli! Håper du har hatt det fint!! Klem