søndag 26. juni 2011

Glinsende gave!

Glinsende vakker i goodiebagen fra House Of Oslo! Det var litt av en goodiebag altså, helt utrolig!


I litt mørkt hotellrom så den hvit ut, men når jeg pakka den ut her hjemme var den lys lillablå, en ekte skjønnhet!




Glansdagen var bare helt utrolig glinsende i seg selv da, så vanvittig morsomt! Og så mange herlig damer! Gleder meg til mange innlegg kommer på nett! Jeg tok ikke så mange fine bilder selv, så forbanna tungt å dra på det kameraet... :P Men vi fikk med oss så mye fint hjem da, det kommer her etter hvert! :)

14 kommentarer:

Lidyll sa...

Hei du!*smile*
Takk for i går-for en fantastisk dag! Kjempe hyggelig å hilse på deg*smile*

...du var heldig med den vasen der altså-LEKKER!*smile* Blir nok bitte litt bilder fra glansdagen hos meg etterhvert i dag/i morgen.....men jeg har faktisk ikke pakket helt ut alle gavene ennå jeg...Er det mulig liksom!?*blunkesmil* Får vel knipse litt bilder og legge ut av dem i løpet av de nærmste dagene-var jo så utrolig flotte goddie-bags!

Vi blogges, søte du!*smile*
God søndagskveld til deg!
Klem fra meg

Marthe sa...

YO ELIN!
Så fantastisk koselig å bli kjent med deg. Du er rå!

Fiiiine vasen!!! Sier i fra neste gang jeg tar en Trh-tur:)

Ingvild sa...

Hei :)
Kjekt å bli kjent med deg ! Gleder meg allerede til neste år !!!! Same time ,same place ??? ;)

Maratonjenta sa...

Takk for ei heidundrande helg, Elin!! Vi må få til et trøndertreff på tidlighøsten! Klæm:-)

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

SÅ gøy å treffe deg og, du er super!
Takk for en FLOTT dag sammen!

Fargevandring sa...

Det var en nydelig vase:-) Skjønner at jeg gikk glipp av noe stort i går...fint å høre at dagen ble en suksess. Da vil det vel sikkert komme en gjentagelse??

Fargevandring sa...

Ser at noen skriver om trøndertreff...ja, det vil jeg også være med på:-)

Guri sa...

Lækker!!

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Så fin vase:)
Var veldi kjekt å treffe deg i går!!
klem m

KROnPRINSESSENE sa...

Hei igjen!
Så kjekt det var å møte deg "live" i går.
Heldige vi var som fikk så mye fint... Den vasen du viser her fikk ikke jeg buhu ;) Men klager ikke da, for fikk masse annet jeg likte ;)
Har forresten ikke pakket det ut enda, for dagen har gått i ett med reise, 1-årsdag osv. Burde selvfølgelig pakket ut nå, men "måtte" bare blogge litt først hi, hi.
Klem May Helen

Portofritt sa...

Hyggelig å hilse på deg! Gleder meg til å lese bloggen din nærmere. Klem fra Heidi

Kikki sa...

Nydelig vase du fikk da! Moro at vi fikk litt forskjellige ting.
Kjempekoselig å bli kjent med deg!
Klem fra Kikki

Namaste (jeo74) sa...

Ser ut te å ha vore ein fantastiske dag!!!
Sku så gjerna ha vore der med dåkke :o)

Villa von Krogh sa...

Neste år får du komme bort da! Er jo langt ifra farlig jeg... ;)

Ha en flott uke søta!
Klem fra meg.