mandag 27. juni 2011

Glansdagen, sukk, du kjære Glansdagen!

Jeg tok ikke så mye bilder på selve dagen, det var litt mørkt i rommet og det var litt for stort for den lille blitzen min :P Men jeg trør ut noen allikevel jeg, til tross for at kvaliteten er noe laber.

Starta med et brak, kjempemorsom paneldebatt med søte og flinke damer! Nib-jentene, Kasparas regnbue, Emmeline, Den gode feen, Fryd+Design og Anettes hus!










Konferansier Lisbeth Larsen sørga for konstant liv i salen!


Og jeg satt veldig pris på innlegget fra stylist Jannicke Kråkvik og fotograf Siren Lauvdal!





Og jentene hadde selvfølgelig pynta helt nydelig i rosa.




 Så kom de vil House Of Oslo hvor jeg sikla HEFTIG på mange lamper... Som jeg elsker lamper...!


Da takker jeg jentene hjerteligst for en helt fantastisk dag med morsomme innslag og nye venner! :)

16 kommentarer:

Lidyll sa...

Minmre mimre...*smile*
...jeg skulle nesten ønske dagen var enda lengre...det var jo sånn en vanvittig bra dag!*smile*

...kjempe hyggelig å hilse på deg, frøken! Måtte bare si det igjen*hihi*

Klem fra meg

Tovepia sa...

Som dere har kost dere, og den vasen du fikk var bare helt nydelig!
Sikkert mye interessant å høre og se på.
Nyt de varme gradene, klem fra meg;)

Glede sa...

Høres kjempekjekt ut! Kjenner at jeg gjerne skulle vært der.. :)

Lene sa...

Ser ut som dere har hatt det både gøy, koselig og interessant:-)

Havfruen sa...

Dette var sikkert knall å være med på:)) Lekkert pynta i rååååsa:)

Landlige Hjem sa...

Ååå nå ble jeg i mimrehumør her, flotte bilder ;))
Synes dagen gikk for fort... så nå gleeeder jeg meg til neste år!! <3
Nyt sommeren!! ,))
Klem klem Anki

Alexandra sa...

Det var en flott dag og kjempe hyggelig å møte deg!!! :)

Heddas gode grunner sa...

Ja, glansdagen var virkelig full av glans og glede :) Kjempehyggelig å møte deg! Regner med at vi treffes igjen neste år :)
klem fra Hedda

Jeanette Lunde sa...

Ha ha...er det sånn jeg ser ut ;)
Utrolig hyggelig å møte deg! Jeg storkoste meg sammen med deg og "maratonløperen" på fredagen. Tenk å le og ha det så morsomt på 1-2-3, fantastisk! Stor klem

Duse Pasteller sa...

Ser ut som en kjempeherlig helg!!
Så bra at du kom deg avgårde da!!
Imens har jeg `holdt fortet` i Trøndelag;)
Lisbeth Larsen er råflink! Har vært på kurs med henne for lenge siden.
Takk for at du delte litt av dagen med oss!
Klem:)

LiSa sa...

Ser ut til at du har hatt en super fin tur:) å den fine vasen!! Nydelig.
Ha en fin dag;)

Ellen Louise sa...

Håper det blir glansdag neste år også! Da skal jeg prøve å komme. Ser ut som dere hadde det kjempe fint!

Klem Ellen Louise:)

Keiserens nye trær sa...

Ååååh... der skulle vi ha vært! :)
Ella er ikke en boston, hun er en fransk bulldog. (Og verdens fineste sådan, selvsagt!)

Keiserklem

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Såg ut som en helt fantastisk fantastisk opplevelse. Skal nok få det med meg neste år ja.

I en Eske sa...

Neste gang vil(skal) jeg og bli med!! =)

Loquacious sa...

ÅÅå House Of Oslo <3 <3

En dag, når jeg blir rik, skal jeg kjøre en varebil ned til Oslo og shoppe baken av meg! ;)