torsdag 30. juni 2011

Gått ned for telling etter Glansdagen??

Neida, bare litt opptatt med andre ting!
Jeg og sambo har starta med lavkarbo igjen, bare frem til vi reiser til USA 25. august. Men det krever sitt det der altså, men laging av lunsj dagen før osv osv. I tillegg er jeg ute på tur/trener hver dag, så det glipper litt med bloggingen...

Uansett, I'm here now, en liten tur i alle fall, og skal vise frem et par nye goodies fra Glansdagen! Som passa PERFEKT på kjøkkenet mitt!! :D



Salt, pepper og Mano, alt det trengte jeg absolutt!! ;)


Nå drar vi til Møre for å besøke svigers sammen med mamma og pappa! :)
God helg!

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Kos dæ på Møre, æ drar i morra:)

Fargevandring sa...

Fine ting:-) God tur til Møre!

Eple sa...

Vakre ting- og jeg skjønner at glansdagen var en opplevelse! Fine rapporter fra dagen- både til og fra ;)

Glede sa...

Hei og hopp! Så du er på Møre du? Kanskje muligens jeg får se et glimt av deg da.. :) Skjønner godt at du gleder deg på USA-tur.

Villa Minde sa...

Ååå skal dere til USA - heldiggriser!!! ;o) Vi har falt fullstendig for Florida og en liten by som heter Naples og har lyst å dra dit "hele tiden"! Men, i sommer blir det hjemmeferie.. Kanskje neste år.. ;o) Kos deg i helgen! Klem fra meg

Guri sa...

Søte ting :)
Kos deg på Møre dere :) Er der hele tiden jeg ;))

ann-helens hjem sa...

kuult med røde detaljer