fredag 3. juni 2011

Dette er Datt AKA Elin


Ja, jeg nevnte jo dette, at jeg i forbindelse med Glansdagen hadde tenkt å "stå frem".
Jeg veit jo av erfaring at man danner seg et bilde av en blogger i hodet, så håper ikke jeg fullstendig ødelegge det for noen der ute nå! :P Men nå hopper jeg i det, like nervøs som Blinky! *Hyyyyl*


Hei! Her er jeg! Jeg heter Elin Leikvang og er en 26 år gammel dataingeniør fra nydeligste Vallersund bosatt i nydelige Malvik!


Og så er det din tur! Hvem er du?? *Lurer*


Noe jeg har nevnt sånn nå-og-da er at jeg har holdt på med lavkarbo å slikt en stund. Holder ikke på med det nå lenger, men var nok på den vogna i bortimot 7 måneder. Jeg tenkte å utnytte muligheten til å rett og slett skryte litt... :P

Jeg må innrømme at det var litt vondt å leite gjennom gamle bilder for å finne "før"-bilder.


Disse er fra i fjorsommer og sommeren før. (Langt mellom bildene av meg, var ikke akkurat glad i slikt)
Det skiller nok både en del i kilo og i lykke på de to bildene over og det under. Ikke at man trenger å være såkalt "normalvektig" for å være lykkelig, men for meg betyr det at jeg ikke lenger har vondt i føttene, at jeg kan kjøpe klær jeg liker og ikke bare de jeg får på, og at det å røre på seg faktisk er så mye lettere at jeg får lyst til å gjøre det.

39 kommentarer:

Havfruen sa...

Så gøy å se ditt vakre ansikt:) Sannelig har du tatt av kg!! Men råder deg til å fortsatt være forsiktig med karbo...
Veldig hyggelig å hilse på deg....forhåpentligvis kjenner jeg deg igjen, hvis jeg møter deg her på fosen:))
Ha en fin fredag, klemmings:)

I en Eske sa...

Wow! Så utrolig godt jobba =) Tøft av deg å stå frem, og du ødela ikke noe;)
Ha en flott dag!
KLem

Supersnuppa sa...

Imponerende!
Flinke pene du!
Tøft å stå fram, og du gjør det på en artig måte:)
Fint i Malvika, men jeg liker meg bedre på den andre siden av byen:)

Ha en fortreffelig helg!
klem

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Heia du:)
Du er så fin så:)Må si du har vært flink...men jeg synes d var flott på før bildene og jeg:)
klemklem

Catje sa...

Grattis med vel gjennomført lavkarbo. Jeg er ikke i mål ennå, men har tatt av mange kilo allerede. Fint at du står fram og får litt blest om det :)

irina sa...

ja, du er mye slankere nå enn før ... vakker er du...vakker før også. Har du ikke noen tips om lavkarbo...blir veldig glad om du kunne sende meg en mail om tips ol...bare hvis du orker altså :)

Anonym sa...

Tøffing! Så flott du har blitt, selv om før bildene selvsagt også var flotte!!!

Tovepia sa...

Du er virkelig ei flott jente, men det ante meg også:)
Sannelig har du vært flink med kostholdet, så det er nok en del bein i nesa på deg også:O))
Ha en flott dag i styggværet, klem fra meg;)

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

så søt du er :)
gleder meg til å treffe deg!
kanskje jeg og må stå fre, men jeg har jo ikke vært like mystisk som deg ;)

Anonym sa...

Steikje.
Eg fikk bare linken sendt av ei veninna eg.
Måtte bare kommentere.

Du har vert fantastisk flink.
Var overvektig sjøl, men eg måtte jukse litt med å la legene omkoble litt i magen hehe.

Måtte som sagt bare "skrøyde" litt av deg.

Kose deg videre :)
Pål

Sheneligans! sa...

Så nydelig du er! :D Kjempegøy å se bilder av menneskene bak bloggene! Jeg ble hvertfall ikke skuffet! :) Og vettu, jeg har gått på lavkarbo siden februar og har straks tatt av 13 kilo. Er så fornøyd og kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver! Herlig å føle seg litt vel med kroppen sin! Jeg har ennå mange kilo igjen, men hver kilo merkes godt! Mektig imponert over deg, og du fortjener all skryt du kan få! :)

smileull sa...

Wow, imponert over deg! Litt av en innsats! Jeg ligner mest på før-bildene, hihi. ;)

Glede sa...

Flott er du, på innsiden og utsiden! Herlig at du føler deg bedre og mer lykkelig, selv om jeg liker deg uansett da.. Artig innlegg. Høres veldig kjekt ut med Glansdager.. :) Har noe å fortelle deg forresten!

Maratonjenta sa...

Hei, snuppa! Så fin du e'! Og like vill i augan som Blinky! Husker jeg ble så overrasket på bloggterffet i april, var av en eller annen grunn sikker på at du var mørkhåret:-) Har selv gått ned noen kilo med lavkarbo (gøy med proteinmel og ketose-sticks!), men har fortsatt mer å ta av:-)

Storgleder meg til Glansdagen, kanskje vi dra sammen fra Karl Johan til bloggetreffet på fredag (så bli itj det så skummelt fer oss)?? Om du vil kan du sende meg en mail med mobilnummer så kan vi snakkes! iwoll@vktv.no

Hilsen Maratonjenta!

Anonym sa...

så utrolig artig treffe deg igjen på jobben idag og så flott du kunne hjelpe den trivelige dama som bare tar buss !!! takk takk

og du, sier som Irina eller nei; jeg googler lavkarbo jeg tenker jeg ;) herligehten så flott du er blitt uten å stresse på zimba, zumba og rumba!

klm

GundaM (som bare får til kommentere via anonym på et eller annet vis...)

RomantiskRetro sa...

WOWOWOW!! Du er strålende vakker!!

skjerstad sa...

Fine Elin :) Du er og var en vakker kvinne :) Tøff som står frem . Jeg har også gått opp og ned , svinger hele tida . Vekta er jo ikke så viktig , bare man selv er komfortabel med den . Du er flink !! Og har funnet nøkkelen ;)

Klem fra Janne :)

Fishermans Daughter sa...

Halloen du:)) Så koselig å se fjeset ditt:))
Nå ble jeg litt mere inspirert til å virkelig ta steget ut i lavkarbo livet- jeg er en feiging når det kommer til dette og nekter å gi opp sukkeret mitt:(
Skal samle sammen litt pågangs mot og gi det et skikkelig forsøk- du ser strålende ut- rett og slett:))

Veronika

Solrosa sa...

Der var du, ja, fine damen! Du var fin før også, ja! Men det viktigste er jo hvordan man føler seg selv og for en jobb du har gjort!

Håper du får ei fin helg, Elin. Glad for å ha fått treffe deg! :)

Klem

Ann Kristin sa...

Heisann O vakre kvinne!!
Jeg er imponert og superinspirert! Har selv vært på lavkarbo, men mista motivasjonen...nå fikk du meg inn på tanken igjen:-)

Klem!

Lene sa...

Gøy å se ansiktet bak bloggen, og for ei flott dame:-).Jeg er imponert over folk som klarer å forandre kostholdet sitt på den måten. Det hadde jeg aldri hatt viljestyrke til. Jeg har prøvd å kutte ut sukker en periode nå, men klarer ikke....

Namaste (jeo74) sa...

Næmmen heisann!
Så kjekt å sjå deg :o)
Så flott du e! Trudde faktisk og du var mørk av ein eller aen grunn, merkelig ka bilder en har uten at en trur at en har de liksom :o)

Så flink du har vore og da. Det sku eg og ha gjort...

Misunne dåkke glansdagen, men det blei ikkje min tur denna gongen. Ska på ferie et par dager ittepå :o)

Hanne fra Landet sa...

Søte snuppetuppa!!

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Så tøft gjort av deg! Og for et pågangsmot! Jeg beundrer alle som klarer å ta av jeg. Har ikke viljestyrke nok til det selv om jeg bare skulle tatt av et par-tre kilo. Må liksom endre livstil. Og til det er jeg alt for glad i søøøtsaka! ;) Du er god...og ei flott jente med nå og før!

AbluMoo sa...

Så flink du har vært! Virkelig imponerende. Det krever sitt å få til en sånn endring, jeg tar av hatten for deg! :)

Karin sa...

Hei,så flott du er!! Gratulere med å ha gått ned mange kilo.Det er ikke bare bare nei. Syns du var kjempefin på før-bildene også jeg.Men skjønner godt at livet er litt bedre nå ja. Kjempetøff blogg du har.Morro å titte innom deg.Jeg heter Karin og bor i Trondheim. Klem

Duse Pasteller sa...

Hei!
Så FIIIN du er!!
Fin både FØR og ETTER, men siden jeg er i FØR-kategorien selv, skjønner jeg lettelsen med å bli litt lettere!
Gøye og fine bilder;)
KLem

re:signert sa...

Det må jeg var et spenstig innlegg. HEI!!! På orntlig liksom. Det var artig gjort av deg. Å dele litt mer! Du fremstår som sprek, glad og spenstig. Noe som gjenspeiler seg i bloggen også. STÅ PÅ! Og god helg. KOser meg i NY. Concrete jungle where dreams are made of!! Love, Signe

Brigg sa...

Imponert! utrolig imponert faktisk! flinke du:-) Kjekt å se deg og preikes på glansdagen da!:-)

ralfefarfars paradis sa...

Trodde du hadde mørkt hår;) Så modig du er som står frem da;) Synes du var fin før også- men skjønner jo at du føler deg mere vel nå..jeg har også gått på lavkarbo- men det er lenge siden nå- så ble jeg jeg gravid..også videre..men har tenkt tanken om å begynne igjen- det er nesten lettere å la helt være å spise sukker og diverse- enn å begrense seg...men unasett så er det viktigste at man lar de indre verdiene telle mest;) Klem til søte deg;)

Beate sa...

Dejlig å se kem du e ;) og så fint at lavkarboen virka godt... har sysla litt halvhjerta med det, men NU må eg til.Har nemlig også ondt i kne og fota..... NÅr eg e i mål skal eg også vise før og etter.

HUSET PÅ HØYDEN sa...

Så flott å bli litt "extra" kjent med deg!! Kjempe gøy!! :-D Du ser jo strålende flott ut!! og du er fra Vallersund? På fosen i trøndelag?? jeg har bodd rett ved siden av i såfall! :)
Vilde

Magdalena sa...

flotte bilder av ei hygelig og krteativ jente!
hilsen magny 48 år, 1.68 høy og 66 kg
mor til tre ungdommer og tre høner ,to kyllinger og en katt...,

Mor og datter sa...

Så gøy og se hvem du er!! :) Jeg vet egentlig ikke hvordan jeg så for meg deg.. men jeg tror det var ganske så nært hvordan du egentlig så ut ;) hihi
Fine bilder;) Jeg driver med lavkarbo nå ;) Har sett bedring før og håper på bedring nå.. Jobber med å få vekk de 10 ekstra kiloene..sier jeg med jordbær & smeltet hvit sjokolade ;)

Stoor klem fra Cecilie

Silje sa...

Nei SE, så utrolig flott du er! Så morsomt at du valgte å "stå frem" :P

...og så utrolig imponerende hva gjelder vektreduksjonen. Gode argumenter hadde du også :)

Stor klæm fra Silje

Kikki sa...

Så gøy at du "står frem"! Kanskje flere Glansdager'e skulle gjort det, så kansje vi ser noen kjente ansikter i slutten av juni? Og for en effekt av lavkarbo da, flink du har vært! Prøver å leve en litt lettere livsstil selv, men har ikke helt satt meg inn i den lavkarbo-dietten.. Syns det høres litt slitsomt ut?

Fargevandring sa...

Hei:-) Endelig tid til å ta turen innom bloggen din....og der er jo du:-) Tror faktisk jeg har sett deg flere ganger, enten på Bruktbo Stjørdal eller på loppiser i nabolaget her kanskje? Vi bor jo ikke så langt fra hverandre vet du:-) Ihvertfall gøy å se ansiktet bak bloggen! Vi sees nok. Kom gjerne innom butikken min på Mule en gang også, men si fra først slik at jeg er på jobb når du kommer! Blogges:-) Hilsen Anne Lise

Lidyll sa...

Hei søte du!
vet du hva? Du ser RÅFLOTT ut!*smile*

...og jeg kjenner meg litt igjen i den lavkarbo-historien du forteller, bortsett fra at jeg IKKE er ferdig...har fortsatt langt igjen til målet er nådd gitt..ikke at jeg er bælfeit, men noe måtte gjøres for å føle seg bedre...veldig god motivasjon for meg å se hvor flink du har vært! Du ser både bra og SUNN ut!*smile*

Stoor klem

Gunnhild sa...

fantastisk!!
du har virkelig gjort en formidabel jobb med deg selv!
her er det også lavkarbo som gjelder, og jeg GLEDER meg til den dagen jeg kan legge ut før og etter bilder!!
:)
klemz!