mandag 30. mai 2011

Vettere hva jeg har?

Det er noe som er veldig lite pent men heeelt genialt.
What is it?
Garderoberom!


Enn å vise fram noe så ulekkert 'a lizzom...? Jeg er så glad i det at I don't give a damn! :P



Hele rommet er dekt av garderobeskap. I tillegg til fryser, den må jo også stå en plass...


Se hun rare i gjenskinnet der da! Noen som synes lang lukketid er litt vel langdrygt... Og ikke er klar over at hun blir med på bildet... :P

Men hva har jeg tenkt å gjøre med dette rommet? Ta det til soverom, alle skap skal flyttes, noen frivillige...??

2 kommentarer:

Havfruen sa...

Å ha et slikt rom er jo drømmen.....sikker på at det skal bli soverom?
Lykke til...tenk så mye du har samlet i skapene der....hehe:)

I en Eske sa...

Sikker på at du trenger soverom? hvor skal du gjøre av alt som er i skapene da? Jeg kan løfte alle skapene med en hånd fordi jeg er sterk!! ehhh, er ikke det en jobb for mannen da=)