torsdag 26. mai 2011

Søting, og kanskje jeg skal stå frem...?


Mor (bestemor) hadde så mye kult og søtt!


Og, jeg har tenkt, i forbindelse med bloggtreffet vurderer jeg å "stå frem"...
Dere veit, jeg er et menneske av kjøtt og blod, ikke bare en blogger av verdensvev og kilobyte?? ;)

Uansett, nå om dagen går det rett og slett med en del tid til trening, jeg er ut på tur hver ettermiddag, og etter det er jeg rett og slett lat, så mulig jeg blir litt bloggelat fremover. I tillegg til at jeg skal på dugnad i velforening og passe to tantebarn i helga! Men I'll be back med mer spennende innlegg enn dette! :)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hei og takk!:)
Alltid godt å komme tilbake, få masse inspirasjon:)
Moro med besteforeldre tar vare på sånne ting.

Får ikke svar vanlig-får ikke logget meg på min side. men må svare som anonym :(

Klem Cecilie - morogdatter

gult hus i svingen sa...

herlig skål med lokk, også sååååretro da Datt:)
Trine:)

Tovepia sa...

Så mugga under her, den har jeg også;O)
Du har fått herlige ting, sier jeg igjen!!
Kos deg med alle gjøremål, klem fra meg;)

Ida sa...

Den var jo sjitstilig! :D Heldig du er!

KLEM

Solrosa sa...

Fiin! Kos deg i helga! Klem

Fargevandring sa...

Den var søt:-) Ha ei fin helga da:-)

Namaste (jeo74) sa...

Så fiiiin!
Og ja; syns definitivt du burde stå fram ;o)

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

dritkul!
syns du skal stå frem ja!

I en Eske sa...

Artig om du står frem=) Man danner seg alltid et bilde av folk når man leser hva de skriver, så er spent på om du er sånn jeg ser for meg at du er! Lurer på hvordan folk forventer at jeg er:p Men tror ikke jeg kommer til å stå frem da...

Ha ei god helg=)

LovisaTendensen sa...

Stå frem som hva da, søtmons kanskje?
Så spennende ;))

Anniken Zahl sa...

Denne var hærlig Ja!! Fiin lørdag videre til deg!

Silje sa...

Åh, den var innmari fin!! :D

Og haha, jeg digget dette med verdensvev og kilobyte - fantastisk :D

Du må veldig gjerne "stå frem", men ikke bli bloggelat ; ) Liker bloggen din så godt!

Håper du har hatt ei fin tante-helg. Klæm, Silje.

Skattejeger`n sa...

hehe ja nå forstår jeg hvorfor du vil ha den.. å vet du, viss du betaler porto så skal du få den med meg :D tror jeg betalte bare en tier for den selv ;)