fredag 13. mai 2011

Jeg får glinse på glansdagen!! Og dette er en etterlysning!

Jippi!! Takket være et knakende godt Coop tilbud på hotell (1098 for to netter!) og en helt fantastisk snill mann! :)



Åh, som jeg gleder meg!! :D


Og så slår det meg! Dette er jo tross alt dritskummelt!! Det bringer meg over på etterlysningen.
Datt søker venn for å møte på Glansdagen! En (eller flere!!) jeg kan sende noen sms med og møte ved inngangen slik at jeg slipper å stå alene i et hjørne hele dagen! Vil du være vennen min?? Send meg gjerne en mail her.

PS. Nå håper jeg Blogspot slutter å slette innleggene mine... Arg altså, hva er det de kødder med? Hrmf...

11 kommentarer:

Solveig sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
NIB sa...

JIPPPPPIIIII! Så gøy at du kommer! Jeg kommer til å stå rett utenfor døren fra kl 0930, heter Solveig, er ganske liten og har mørkt hår:))

Silje sa...

hahaha, så utrolig fint at du får deltatt likevel da : )) Det blir nok innmari kjekt!

God helg-klæm, Silje. : )

Olstad sa...

Jaa jeg vil veldig gjerne være vennen din. Kanskje vi klarte å møtes fesk 9 til en liten kaffe først også?
Sender deg en mail også jeg.

Hanne fra Landet sa...

Æsj, jeg får ikke vært vennen din den helga!!! Men alle andre dager, da vet du hvor du har meg :-) :-)

Gunnhild sa...

heeldige du!
kjenner jeg ble glad på dine vegne ;)
jeg skal nok kose meg noen annens glans, for jeg skal i bryllup ;)
gleder meg på rapport!

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Så gøy for deg!!!
Å jeg er misunnelig.... Å!
Skulle gjerne treft deg...

Solrosa sa...

Så flott, da, at det blir tur. Hadde sikkert vært gøy å være der. Blir vel mange innlegg om dette på bloggene!! :)

God helg, søta!

Louise sa...

Hei, jeg vil selvfølgelig gjerne være din venn:-)
Det er tryggere å ha noen å gå sammen med. Har en løs avtale med Lidyll og Høytrykk også. Vi kan jo snakkes og avtale når det nærmer seg litt.
Jeg tror det blir kjempegøy, selv om vi ikke kjenner hverandre har vi jo bloggingen og interiørinteressen til felles:-)

Ha en fortsatt fin kveld!

Høytrykk sa...

Så bra at du kan bli med! Jeg vil også være vennen din. :) Kommer du til Oslo på fredagen? Da er det mulighet for å bli litt bedre kjent med en litt mindre gruppe før den store dagen: http://fruenfratrondheim.blogspot.com/2011/05/vil-dere-mtes-dagen-fr-glansdagen.html

Marthe sa...

heii!
Jaaa, du må komme på fredagen. Det gjør ingenting om du kommer litt senere.
Det er bare å ta t-banen opp til Majorstua fra Stortinget. (det er i Karl Johan)
Når vi nærmer oss kan du få tlfnr slik at du finner frem. (jeg vet ikke hvor godt kjent du er)

Bare å spre det videre:)