tirsdag 17. mai 2011

Gratulerer med dagen!

Her er det en mildt sagt nedtona feiring i dag.
Vi har ikke barn og jeg er ikke så fryktelig glad i folkemengder, så vi er hjemme på dage og så møter litt familie til middag i stedet.
Men, jeg har ikke bare vært inne altså! For i går var jeg vei å investerte i slike:

Så jeg har feira nasjonaldagen, ikke med tog, men med en løpetur i den herlige naturen her jeg bor! :)

Ja, også kjørte jeg på med en slike Shock Absorber med det samme, HOLY CRAP, for en forskjell!!


Nå er det bare det å holde ut med løpinga som står igjen... :P

Happy day alle sammen!
 (Bilder tyvlånt fra google)

14 kommentarer:

skjerstad sa...

Er ikke å går i tog vi heller ;) Vi skal dra ut i skogen og fiske i et ferskvann . Og i kveld blir det en bedre middag + masse IS !
Ha en fin dag Datt :)
Klem fra Janne

Herman Grans ♥ sa...

Stod akkurat opp, så det blei ikkje tog på oss heller :D Løpetur i skogen høres herlig ut! Elsker nye joggesko :) Viss du begynner å slite med motivasjon må du fikse deg Nike+ så har du full kontroll på kor langt du har sprunge kvar gang! Veldig motiverende :) Ønsker deg en flott dag! :) Klem

Tovepia sa...

Kunne holdt meg hjemme jeg også, men har vært ute en tur i en litt for trang bunad, så jeg må nok komme meg ut i joggesko jeg også;)
Kos deg, klem fra meg;)

gult hus i svingen sa...

vi har vært på hytta i dag vi:) Har nettopp laga oss indisk mat og nå ser vi film:) Ungdommene styrer seg selv. Jeg har også investert i nye joggesko, de er sååå fancy, Adidas jeg da:) Knallgode sko som støtter ankelen:)

Ha det fint med familiemiddag:)
Klem fra Trine:)

Maratonjenta sa...

Hipp, hipp!! Turkis sports-BH med matchende sko var litt av et antrekk for dagen! Så mye mer komfy ut enn de høyhelte skoene og puppe-minimizern jeg hadde på idag:-)

Joggetur hørtes hærlig ut, ganske heftig med to barn i barnetog, så borgertog og så familieselskap. Men det er da de som har det værre, heldigvis har jeg holdt ungene langt vekk fra korps-medlemmskap!

Ha en fortsatt finfin nasjonaldag!

Anne Mette Lie sa...

Nice shoes! :-)

Havfruen sa...

Fornuftig feiring det der vel:) Har selv vært på Koppar`n.
Gratulerer med dagen og nyt kvelden:)

Namaste (jeo74) sa...

Ska sei! E rett og slett imponert eg :o)
Dessuten syns eg 17. mai e mest for ungane, det e ikkje det samma nå lenger nei, det e heilt sikkert.

Kosa deg med middagen du snuppa. Eg har levert guttungen te pappen og hatt meg et laaangt bad :o) Har vore litt kaldt her i dag, så eg trengte å få varmen i meg. Nå e det total avslappings. Harligt.

Guri sa...

Kjenner jeg blir litt misunnelig. Ja ikke på løpinga da, men feiringen din ;)
Gjorde sånn vi også før ungene kom rennende.... Vi reiste på fjellet langt unna folk :)
Håper du har hatt en flottings dag :)
Klæm

ide-puffen sa...

Den sports-bhen ser knallbra ut. Hadde vært noe for jurfrid her he he. Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg nok gjort noe helt annet også. Slapp unna folketoget med middagslaging.
Håper dagen har vært fin.
Randi

I en Eske sa...

Mye bedre å løpe i naturen ja=)

Hanne fra Landet sa...

Ååå, æ vil vær med på joggetur!! Æ må bare finn tia!!! Tænk dæ to stk joggende i sko og bh da!! D hadd vært årets happening i grenda!!!

Solrosa sa...

Jeg er imponert!!! :) Håperr du hadde en fin dag, da! Klem

Loquacious sa...

aiai spreka! digg med ordentlig utstyr! og gratulerer til dere også :)