lørdag 2. april 2011

Vakkert håndarbeid

Etter flinke Mor(bestemor), hun var så kjempeflink til å kjempemye! Og jeg blir inspirert av å se den!



Og jeg elsker den, fargene er nydelige og den er, bare vakker sammen med den andre puta jeg fikk av Mor nest siste gang jeg så henne.


I dag er formen betydelig bedre, heldigvis, for jeg skal feire bestevenninna i kveld, hun hadde nok ikke vært nådig om jeg hadde gått glipp av det... ;) Enn så lenge skal jeg kose meg med et varmt bad og en episode av Mord og Mysterier. Jeg er Mord og Mysterier junkie, har sett hver eneste episode, og står klar til å laste de ned så snart de når nettet! Vet dere forresten at Chief Inspector Barnaby har pensjonert seg?? Skuffelsen min var dyp! Nå er det hans fetter som har tatt over, jeg gir han en sjanse, men under sterk tvil! Han er FEIL Barnany!

12 kommentarer:

Tovepia sa...

Så godt å se at du tar vare på disse håndarbeidsskattene...har noen i skapene selv, jeg finner liksom ikke plass til dem lenger i interiøret mitt, men flott å se dem hos deg!
Nyt dagen og klem fra meg;)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Flott og koselig og ha disse skattene.Jeg kalte også min bestemor for mor:)
Hvor går mord og mysterier på fredager...sverige??
ha en koselig lørdag..det skal jeg:)kaffe/lunsj med go venninne...
klemklem til deg...

Eva sa...

Åhhh slike håndarbeid hadde farmor også. Jeg husker de kjempegodt. MEn jeg var litt liten når hun ble borte, så det var ingen som tenkte på at jeg også ville ha slike ting....men men, jeg vet de er i familien.

Goood helg til deg.
Eva

Hanne fra Landet sa...

Nyyydelig :-) og kos deg i kveld snuppa!!

Duse Pasteller sa...

Nydelig! ♥
God bedring og kos deg i kveld!:)

Shabbylishious sa...

Meget flott pute. Jeg broderte selv en klokkestreng a la det der til å ha på hytta. det er veldig enkelt faktisk.
Mord og mysterier er min definitive favoritt av krim også. Karakterene er jo herlige. Men å skifte ut Barnaby da. Helligbrøde. =O
Hvor sender de serien nå forresten.Tv2 gjør vel ikke det nå??

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Åhh! Akkurat en slik pute hadde min mormor + en klokkestreng! Artig å se igjen.

Klem

Lindis sa...

Så godt det er flere i Blogglandia som banner litt ;)
Begynte nesten å tro at jeg var den eneste :P
Herlig blogg du har! Digga den lampeskjermen med fugler på!!
Lykke til med kjøkkenskap og tapet!
Er akkurat som deg, blir utålmodig når jeg først får en idé, vil få gjort det med en gang - helst i går ;)

Ha en fortsatt fin søndag!

Lindis

Glede sa...

Gode minner! Tror bestemor også har/hadde en slik. :)

LovisaTendensen sa...

Imgenting er som det gode gamle ;)) De var opptatt av stil og trender før også ;))

Fragmenter sa...

Nydelige puter etter bestemoren din!
Du har forresten blitt eier av en turkis og rosa brødkurv:-) Send meg en mail med adresse, så kommer den i posten.
Håper mandagen din er god:-)

w sa...

Kom akkurat over bloggen din:) Så flott blogg du har:) Legger meg til som følger jeg:)

Ønsker deg en flott mandag:)